Jump to content

DreamHack Summer 2007


Siana
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Min betalning är inte framme! :'(

...Jävla Swedbank...

Edit: Är det inte smartare att ni placerar er med en plats mellanrum? Lite fult knep men det är ju säkrare.

Edit2: Min kompis fick igenom sin betalning den här natten och har nu placerat sig med klasskamrater på D37. Vare sig jag vill sitta där eller ej spelar det ingen roll eftersom det inte finns någon ledig plats brevid dem. Jag sitter med er, mates. :unsure:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 714
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

1 Hur mycket kostar det?

2 Är det nån som vill sitta med mig om jag kommer? :unsure:

1. 690:- + orderavgift på 30:-

2. Visst, men det kommer nog bli svårt att få plats nu eftersom det börjar bli upptagen på alla bra ställen... Fy fan, min betalning är inte igenom än! B)

Jacker och Ärrtvå:

Ta de gröna platserna på D44... Skulle någon placera sig brevid er, hoppa till D46. Sedan har jag lite alternativa platser, men då är det nästan bättre att sätta sig med ryggen emot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter på D43 PLATS 36 och 38 med en av mina polare. Mer polare kanske kommer men då sätter dom sig någon annanstans.

Finns 2 platser kvar vid 43 brevid mig tror jag om någon jävel vil sätta sig där :unsure:

Sök bara på Marcus Lundgren så hittar ni nog mig.

Redigerad av Lallaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Finns inga gröna, det är jag som färglade dem för att visa.

Nu har det ju ändrats igen... Jag föreslår nu att vi antingen placerar oss med ryggen emot bigscreen, eller helt enkelt omringar den där Kevin Forster på D44. Har vi tur har han bokat sådär för att fler personer ska få plats, om inte så är det inte så farligt att splitta sig.

Edit. Hepp, där blev de med tagna. Fan vad lack jag blir! :unsure:

Det får väl bli en ryggen- mot- bigscreen- plats... ;/

Edit2. Hur många var vi då? Vi kan alltid gästa Mr.Dumbom, runt honom finns det fyra platser. ;D

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som det ser ut nu så är det ganska troligt att jag kommer, ska inte säga att jag verkligen gör det, men mest troligt. :unsure:

Hoppas det iaf.

Om du inte skaffade biljett på släppet efter första andrasläppet så ser det inte så ljust ut.

Om man ska tolka ditt inlägg så har du inte beställt än, eller har jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...