Jump to content

DreamHack Summer 2007


Siana
 Share

Recommended Posts

Okej, nu har R2 och jag flyttat på oss. Rekonmenderar att så många som möjligt fyller upp brevid och ikring oss. Fjanta inte runt med exakta platser, det är lätt att ändra. Det är t.o.m. inga som helst problem att fixa på plats. Fyll på bara, så fort som möjligt...

Rad D46 nu, raden med ryggen emot scen.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 714
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, nu har R2 och jag flyttat på oss. Rekonmenderar att så många som möjligt fyller upp brevid och ikring oss. Fjanta inte runt med exakta platser, det är lätt att ändra. Det är t.o.m. inga som helst problem att fixa på plats. Fyll på bara, så fort som möjligt...

Rad D46 nu, raden med ryggen emot scen.

Är du "Namnet borta" (Hemlig Agent kk?) Har nämligen inte koll på namnen här och vem som är vem vid platsbokningen

Redigerad av Lallaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad irriterande! :)

Svaret på varför min betalning inte gått igenom: jag hade inte godkänt betalningen på Swedbanks hemsida. >_<

Gör en ny order på direkten, hoppas det går jävligt snabbt.

Lagom tjurigt.

Kom ihåg att det finns en hel rad ledig brevid mig och mitt lilla gäng :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm.. Jag tror vi är 4 eller 5 i vårt gäng. Det är dock bara en beställning.

Ganska troligt att min polare som vart på DH sen 03 med mig kommer med sitt gäng med. Och dom är typ 5, sen har vi dom andra 88:orna..

Ja, i vintras satt vi alla på en rad (D29) och vi tog upp 22 platser på rad. Müsigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det, återigen (:)), högst osäkert att jag kommer till DH i sommar ändå...

För jag fick idag reda på att jag troligtvis fått sommmarjobbet som jag lite chansartat sökt, och det sträcker sig över tiden då DH är b.la.

Aja, ska kolla upp mer om det... den som lever får veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Kommer med besked på måndag förhoppningsvis, ska prata med hela klassen under mentorstiden.

Är det riskfyllt att vänta så länge? :) blir det något så är vi nog cirka 5st som åker iväg.

Om ni är fem personer kommer ni få seriösa problem att hitta platser brevid varandra om ni väntar så länge...

Jag är på med platserna iaf. Ska nog ta en nu.

Edit: Ska jag ta en plats med ett mellanrum mellan oss ärrtvå tills vidare?

Placera dig två steg ifrån Ärrtvå eller två steg ifrån Jacker (håll en plats mellanrum från dem, d v s).

Edit: Härligt Linus! :lol:

Edit2: En sak skulle vara najs också... Om man fick Dumbom att flytta sig åt vänster och de där Victor Karlsson och Rickard Nordén whatever att flytta sig ett steg åt höger. Fem lediga platser!

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit2: En sak skulle vara najs också... Om man fick Dumbom att flytta sig åt vänster och de där Victor Karlsson och Rickard Nordén whatever att flytta sig ett steg åt höger. Fem lediga platser!

Fem platser räcker väl inte för alla oss? P-C har ju några polare med t.ex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fem platser räcker väl inte för alla oss? P-C har ju några polare med t.ex.

Någon forumit jag kan sitta med? Verkar inte som några bekantskaper kommer i år.

?

Fast det räcker bara med 5 platser om de som står på "eventuellt" inte kommer. Fan alltså, roligt att vara många men samtidigt så hjärtinnerligt svårt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

?

Fast det räcker bara med 5 platser om de som står på "eventuellt" inte kommer. Fan alltså, roligt att vara många men samtidigt så hjärtinnerligt svårt! :)

Men du:

Vi kör på den raden vi har nu - platserna är inte så dåliga och vi får in ganska många pers om inte era betalningar tar allt för lång tid. Dom som hinner bokar där och dom andra får lösa det på annat sätt? Det känns så krångligt om vi ska hålla på och boka om nu hela tiden.

Funkar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du:

Vi kör på den raden vi har nu - platserna är inte så dåliga och vi får in ganska många pers om inte era betalningar tar allt för lång tid. Dom som hinner bokar där och dom andra får lösa det på annat sätt? Det känns så krångligt om vi ska hålla på och boka om nu hela tiden.

Funkar?

Sure.

Bokar imorgon eller på måndag. Får besked av en klasskompis om han ska med imorgon, förhoppningsvis ikväll.

Kan vi slå oss ned på Gtasajten-raden? :)

Hur går betalningen till egentligen? Har ingen koll på plusgiro and shit.

Gör ni det om ni nu får plats.

Betala via din morsas eller farsas internetbank, välj betalningssätt Plusgiro, betala till 473 04 00-1 och som OCR/referensnummer skriver du in ditt ordernummer. Man får en förklaring när man beställt biljett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...