VickeX Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Ah, lite efter, men idag klarade jag Storymode på CoD 4 på hardned på 360. Själv har man ju klarat det på VETERAN. Trodde faktiskt aldrig att jag skulle göra det, men jag kände att jag ville försöka. Och så vipps, så hade jag alla acheivments man kunde få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Själv har man ju klarat det på VETERAN. Trodde faktiskt aldrig att jag skulle göra det, men jag kände att jag ville försöka. Och så vipps, så hade jag alla acheivments man kunde få. Hur fan klarar man TV huset, det är sjukt mycket folk där inne och det blir bara fler och fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Hur fan klarar man TV huset, det är sjukt mycket folk där inne och det blir bara fler och fler Hade själv svårt med den... Tog shotgun och sprang allt vad jag hade igenom banan och sköt allt som var i min väg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 (redigerad) Hur fan klarar man TV huset, det är sjukt mycket folk där inne och det blir bara fler och fler Döda lite random, försök få bort RPG i övre våningen. Spring sedan rakt över till de små rummen och plöj genom den vägen tills alla fiender är borta. Redigerad 21 april, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Hade själv svårt med den... Tog shotgun och sprang allt vad jag hade igenom banan och sköt allt som var i min väg!! Den strategin funkar på lätta nivåer, inte svåra. När jag lyckats bäst på den banan har jag sprungit direkt till det lilla båset på andra sidan rummet till höger. Stått där hela tiden och bara gått fram och plockat några i taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Den strategin funkar på lätta nivåer, inte svåra. När jag lyckats bäst på den banan har jag sprungit direkt till det lilla båset på andra sidan rummet till höger. Stått där hela tiden och bara gått fram och plockat några i taget. Funkade för mig iallfall... Tog mig typ 1 timma för att klara det på det sättet men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) Funkade för mig iallfall... Tog mig typ 1 timma för att klara det på det sättet men ändå Ärs. Jag gick in i rummet och svängde höger på direkten, för att sedan lubba till den öppna dörren rakt fram (när man svängt höger från den första dörren, där man kommer in). Dit in hinner man lubba innan det kommer fiender, sen tittar man ut och skjuter dom som kommer från den andra dörren (öppning egentligen, det är ingen dörr (dit man ska sen, in i en stor dörr). Sen ska du kunna springa in dit och vänta tills dina polare dödat alla. Edit: Har ett nytt rekord nu. Fem kills med en granat. Det var hela laget. Redigerad 24 april, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Men hur f*n lägger man ut c4? jag har den där saken i handen men fattar inte hur jag får ut c4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Men hur f*n lägger man ut c4? jag har den där saken i handen men fattar inte hur jag får ut c4. Kör du på PC? Isf vet jag inte, men jag tror att det är numpad 6 eller någonting sånt. På 360 (och förmodligen Ps3) är det samma knapp som man siktar in på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Men hur f*n lägger man ut c4? jag har den där saken i handen men fattar inte hur jag får ut c4. Vet inte hur det är i MP egentligen men det borde vara samma som i SP, dvs att du högerklickar för att lägga ut en och vänsterklickar för att detonera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 (redigerad) Men hur f*n lägger man ut c4? jag har den där saken i handen men fattar inte hur jag får ut c4. Ta fram C4 och kasta med Höger knapp på musen (Sikta i siktet knappen) så kastar man en C4 Edit: DAMN YOU LAJNUX!!!!!11 Redigerad 24 april, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2008 (redigerad) MintR släpper en fragfilm. Mumma. http://www.fnatic.com/tv/10/mintR---Jagged-Edge.html Redigerad 30 april, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 MintR släpper en fragfilm. Mumma. http://www.fnatic.com/tv/10/mintR---Jagged-Edge.html ... Fast jag har en känsla av att det bara är jag som är intresserad av gamingscenen när det kommer till CoD4.. Secksy movieh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Igår fick jag bättre kill streak, 32 (overgrow) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Hur lång tid tog det för ett att nå level 55? 1d 15h för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Hur lång tid tog det för ett att nå level 55? 1d 15h för mig. 2Days kanske, men körde inte S&D som nog är bäst XP-Utdelning så mycket, mest FFA i SmallScale som ger jäkligt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 2Days kanske, men körde inte S&D som nog är bäst XP-Utdelning så mycket, mest FFA i SmallScale som ger jäkligt lite. Jo, jag spelade inte heller S&D, bara TDM och Sabotage, lite Headquarters också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Själv så skulle klarade jag mig till lvl 55 på 1d 18t nånting... Skulle klara det under en dag dock... om man spelar på men FFA shipment 50 players server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Klarade väl det på ca 1 d +- 2h. Körde bara HQ och TDM. Är man skillad får man jävligt med poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 1d 9h, kan vara mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts