Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

Besides the support for the map pack, the upcoming 1.6 patch includes just some small additional features and bug fixes. And if the CoD4TV is included, they sure aren't advertising it too much."

Ah..Precis vad man väntat på nu, verkligen sugen på nya banor! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Creek - Fungerar om det inte är 100 snipers som sitter och campar. Den känns väldigt... blå?

Broadcast - Ahh.. fin bana. Dock lite mycket panik men det löser sig väl sen när folk lär sig vart allting finns. :)

Chinatown - PANIK ! Små hus överallt, trappor, källare, stora lampor.. Men inga kineser. :(

Killhouse - Spela inte med många på den banan.. 3 vs 3 kanske.. utan granater?

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg den för några månader sedan, när jag var som mest inne i CoD 4.

Det är verkligen gripande. Vill åka till Pripyat och se hur det ser ut där med mina egna ögon.

Ja det skulle vara intressant, började intressera mig när S.T.A.L.K.E.R. kom ut och efter det har jag läst lite om det osv

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte också banorna var asbra, alla utom Creek! Älskar Chinatown. Killhouse är också rätt skoj när det är typ 40 spelare och alla har 3 nades perken och martyrdom, hoho.

Håller verkligen med dig. Är helnöjd över dom nya banorna om man bortser från Creek.

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...