Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

Okej jag har kollat igenom map list i Private Match på XBOX 360 och jag har kört alla banor förutom Shipment.

Jag brukar köra Free-for-All, Team Deathmatch och Search and Destroy.

Jag har kört alla banor i den där maplistan - förutom Shipment, hur kommer det sig? Hur kör man den, går det bara på Private Match?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Spelar CoD4 ett par timmar om dan när jag är hemma, är rätt säker på det ^^

Spelar som sagt i princip alltid (T)DM och spelar då alla banor, och jag brukar hamna på shipment ofta :(

EDIT: lol, blandade ihop Shipment med Wet Work XD

Shipment får man väll bara 1on1? eller?

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
WOA! Klarade mile high club på veteran nyss :(

Grattis!

För några månader så kom det ut lite statistik om hur många spel som var sålda, och hur många som spelat online etc. Då var det runt 28k pers (bara, i hela världen) som hade klarat Mile High Club på veteran och någon gång varit uppkopplad till xbox live så att informationen kunde skickas iväg. Jag var en av dom. Yay! Så det är inte allt för många som klarat det.

Eftersom att Mile High Club i princip utspelar sig strax före / precis i början utav Modern Warfare 2, så undrar jag om det är någon typ utav indikation på att Modern Warfare 2 singelplayermässigt är mycket svårare än CoD 4. Jag menar. Det funkar ju. CoD 4 var väldigt svårt nu och då (på veteran) men Call Of Duty World at War är mycket svårare (på veteran).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Hejsan sitter och installerar detta nu för att peppa upp mig till MW2 och jag har alltid problem på den där banan där man ska krypa genom fältet där det kommer pansarvagnar och gubbar. Kryper oftast efter mina gubbar(länge sen ja körde det) så kanske har lite fel.

Har testat alla möjliga knep att krypa men dom ser oftast mig så det blir då ställa upp och springa som fan oftast hinner man inge vart. Har även testat skjuta ner dom med snipern dock så blir det mission fail. Så kan ni förklara hur man ska krypa kommer inte ihåg hur ja gjorde sist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hej.

Ligg så still som möjligt och om du måste flytta dig så dom inte går på dig.

Jo det är det ja gör men problemet är att hur jag än flytta mig till höger eller vänster snett åt vänster ja whatever så ser dom mig alltid på nåt sätt. Kollar runt mig och ser en gräsplätt att gömma sig men vad gör dom jo dom ser mig har halva armén på mig. Har även testat gömma mig och låta armén passera men hjälper inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är det ja gör men problemet är att hur jag än flytta mig till höger eller vänster snett åt vänster ja whatever så ser dom mig alltid på nåt sätt. Kollar runt mig och ser en gräsplätt att gömma sig men vad gör dom jo dom ser mig har halva armén på mig. Har även testat gömma mig och låta armén passera men hjälper inte.

Lägg dig precis bakom din kramrat så klarar du dig nog ganska bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...