Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

Numera föröker jag i princip bara klara challanges. Dock inte vapenchallanges så mycket. Har klarat de flesta av utmaningarna.

Hur mycket har ni gjort?

tror att jag har kvar:

Massa olik gamemods, typ vinn 15 SaD ,man hittar inga sådana servrar på crack ;) Så dom är ganska svåra.

Sedan ahr jag kvar de att man skaskuta genom vägar och på fiendens c4 och clymores. detta är typ allt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur fan hinner/klarar du headshot med alla vapen? 150 headshot per vapen är mycket enligt min mening.

Det kommer som det kommer... Sätt dig i ett hörn på en bana med mycket spelare och leta vart dom stormar som mest... Sedan sätter du dig ner och väntar på att någon springer förbi ohc siktar mot huvudet sedan är det ju bara skjuta när personerna kommer fram :)

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lirar ni alla på data eller finns det någon som lirar på 360.

Ett litet tips om hur man kan skaffa kills till sina vapen snabbt.

Det är att man ska gå in på en Hardcore Free for all server men mycke pers.

Sedan bara campa och spawn killa så går det fort <_<

Jag spelar på dator.

Jag tror de flesta redan vet om det där tipset men tack ändå. Jag tror inte det blir speciellt roligt att sitta och campa timme efter timme. Kör vad ni tycker är roligt, unlocksen kommer tillslut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelar på dator.

Jag tror de flesta redan vet om det där tipset men tack ändå. Jag tror inte det blir speciellt roligt att sitta och campa timme efter timme. Kör vad ni tycker är roligt, unlocksen kommer tillslut.

nää, jag spelar tex inte med mp5, uzi osv och du tor att jag får dom upplåsta?<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte spelar med dem, så antar jag att du inte gillar dem. I sånna fall, varför ska du då låsa upp dem?

För att det är respekt med Guld Uzi, Guld Dragunov, Guld ak och guld shotgun <_<

nej men jag har gjort alla challenges så nu har jag inget att göra förutom att bygga upp mina skills på alla vapnen... Har 5 vapen kvar sedan är allt avklarat ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först såg de ut som nån jättestaty som var några hundra meter hög, rörde mig och så blev det det som man ser på bilden.. önskade att jag tog screenshot på den första :wub:

Hehe, det påminner mig när jag såg en av kulsprutorna stå och skjuta av sig själv. Fick ingen pic tyvärr. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heho ha... he. >_<

Vet någon vilka dom absoluta minimumkraven är för CoD 4 på P-C?

Minimum

Operating System: Windows XP with Service Pack 2 or Windows Vista

CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz or AMD Athlon 64 2800+ processor

Memory: 512 MB (768 MB for Vista)

Hard Drive Space: 8 GB of free space

Graphics Hardware: Nvidia GeForce 6600 or ATI Radeon 9800 Pro

Sound Hardware: 100% DirectX 9.0c compliant card

Network: Internet or LAN connection required for multiplayer

Om man kör med de allra lägsta grafikinställningarna, går det då att ha lägre än det där? Min dator matchar allting utom (det förmodligen mest 'kritiska') grafikkortet, som är någon modell äldre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heho ha... he. >_<

Vet någon vilka dom absoluta minimumkraven är för CoD 4 på P-C?

Minimum

Operating System: Windows XP with Service Pack 2 or Windows Vista

CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz or AMD Athlon 64 2800+ processor

Memory: 512 MB (768 MB for Vista)

Hard Drive Space: 8 GB of free space

Graphics Hardware: Nvidia GeForce 6600 or ATI Radeon 9800 Pro

Sound Hardware: 100% DirectX 9.0c compliant card

Network: Internet or LAN connection required for multiplayer

Om man kör med de allra lägsta grafikinställningarna, går det då att ha lägre än det där? Min dator matchar allting utom (det förmodligen mest 'kritiska') grafikkortet, som är någon modell äldre.

Ska nog igentligen inte vara så stort problem... Dock så måste cod 4 ha Pixel shader 2.0 kort för att kunna starta... Så ta reda på det och sedan kan du ju posta här :) Men du kan ju alltid prova no matter what :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...