Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Låter troligt. ;)

Sure. Men det är helt sant. Ping-ikonerna på 360 består av fyra streck. 1 rött, 2 gula, 3 ljusgröna och 4 mörkgröna. Desto grönare desto bättre ping. Alla förutom en hade ett rött streck, han hade 4 gröna. Alla skrek "Gaah" och vi spelade med det ootroliga lagget i kanske en och en halv minut innan det vart "host ended game".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spela Shipment med 54 spelare FFA då jävlar är det kul :doh:

Sugigaste banan och spela med så många players? ;)

Joe Doe just dropped a living granade due to Matyrdom.

You Die.

Joe Doe just dropped a living granade due to Matyrdom.

You Die.

Joe Doe just dropped a living granade due to Matyrdom.

You Die.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar Shipment får nästan alltid bra score där.

Wet Work, usch fy fan.

De skulle kunna börja tillägga några nya perks tycker jag, så hitta på era egna perks och skriv dem hit.

Jag skulle vilja att dom lade dit s nya perks och en attachment som används såhär:

None Mover: När du ligger i gräset som sniper så rör du dig hela tiden, vilket avslöjar din position!!

Attachment NR.2: Lägga dit en till attachment som typ Ljuddämpare och Granatkastare m.m... (Disables Perk Green)

LJUDDÄMPARE PÅ SNIPER!!!!11 detta är vad jag mest vill ha av allt! Fasiken bränner av ett skott i gräset och vips är man avslöjad! Hatar det...

EDIT: @ Xazzi: Men då sätter man på martyrdome själv ;)

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

None Mover: När du ligger i gräset som sniper så rör du dig hela tiden, vilket avslöjar din position!!

Attachment NR.2: Lägga dit en till attachment som typ Ljuddämpare och Granatkastare m.m... (Disables Perk Green)

LJUDDÄMPARE PÅ SNIPER!!!!11 detta är vad jag mest vill ha av allt! Fasiken bränner av ett skott i gräset och vips är man avslöjad! Hatar det...

Det skulle bli alldeles för många campare och inte nog med det, man skulle inte kunna se/höra dom. Pointless.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle bli alldeles för många campare och inte nog med det, man skulle inte kunna se/höra dom. Pointless.

Är det inte det banor som Overgrown och Bloc är till för?????? ;)

Haha, Autoplay då! Kan va AFK och fortfarande ligga etta på score. YEY!

Hehe... Ja man skulle ju kunna få kills iallafall :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ska det gå till när dom har silencers? Har du ens testat att spela med en silencer/sett någon spela med silencer?

Tror Joe spelar mer på servers där folk skjuter direkt när dom spawnar utan att ens sikta. tex shipment FFA 50/50 online. Inget strategist alltså. ;)

Har förövrigt silencer på alla mina vapen förutom snipern. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ska det gå till när dom har silencers? Har du ens testat att spela med en silencer/sett någon spela med silencer?

Ehhh, spelar nästan bara med silencer och ja man ser skotten... Plus att varje gång man blir dödad av någon så vänder sig ens syn mot spelaren som dödade dig... Det verkar inte som du har spelat cod 4 så mycket ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...