Lajnux Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 vilka loosers som inte kan spela sig till guldvapen Håller med till 100%!. Det heter ju challenges för en anledning. Noobklan?! Käften på er båda två. För det första, det finns vapen som man helt enkelt inte vill spela med, och då hjälper man till. För man är en klan, ett lag, right? För det andra, att komma och kalla oss en "noobklan" var nog bland det dummaste jag har hört dig säga. När du och din klan (om du nu är med i någon) eller någon annan klan du känner till slår våran klan, då kan du få kalla oss för en noobklan. Vi ligger i toppen, okej? Antar att vi spelar på en nivå du aldrig kommer få uppleva inom Cod4. Att snacka går ju, men undra om det går lika bra att spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Just det. Watch the fuck out, Lajjan och hans klan'll come to your house....!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Just det. Watch the fuck out, Lajjan och hans klan'll come to your house....!! Passa dig så vi inte kommer till dig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Käften på er båda två. För det första, det finns vapen som man helt enkelt inte vill spela med, och då hjälper man till. För man är en klan, ett lag, right? För det andra, att komma och kalla oss en "noobklan" var nog bland det dummaste jag har hört dig säga. När du och din klan (om du nu är med i någon) eller någon annan klan du känner till slår våran klan, då kan du få kalla oss för en noobklan. Vi ligger i toppen, okej? Antar att vi spelar på en nivå du aldrig kommer få uppleva inom Cod4. Att snacka går ju, men undra om det går lika bra att spela? FYI, så är Vicke och jag med i samma klan. Nu drar jag mig tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Käften på er båda två. För det första, det finns vapen som man helt enkelt inte vill spela med, och då hjälper man till. För man är en klan, ett lag, right? För det andra, att komma och kalla oss en "noobklan" var nog bland det dummaste jag har hört dig säga. När du och din klan (om du nu är med i någon) eller någon annan klan du känner till slår våran klan, då kan du få kalla oss för en noobklan. Vi ligger i toppen, okej? Antar att vi spelar på en nivå du aldrig kommer få uppleva inom Cod4. Att snacka går ju, men undra om det går lika bra att spela? Sure. Men det jag menar är att. Det heter och är fortfarande challenges. Jag tror inte att IW trodde att alla skulle gilla alla vapen och perks. Men det är också därför det är utmaningar. Att kunna döda och få så många HS med ett vapen man inte riktigt behärskar. Först så tyckte jag att G3'n sög, men efter att jag använt den några matcher för att klara några challenges så började jag gilla den. Och nu älskar jag den. Har till och med red tiger på skiten. *Stolt*. Jag säger inte att ni är noobs. Men jag tycker att det är lite dåligt att ni i princip fuskar. Det blir ju ingen utmaning (som det ska vara) om folk hjälper dig att klara dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Käften på er båda två. För det första, det finns vapen som man helt enkelt inte vill spela med, och då hjälper man till. För man är en klan, ett lag, right? Precis men det du beskriver är att du gör någon annans "slavgöra".. låter inte som lagandan är på topp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Challenges är till för man ska klara det själv och inte få hjälå med det. Annars är det inge idé att göra challenges Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Suck. Ber om ursäkt om jag inte tog det i min förra post. Det hänger inte bara på att dom ska få guldvapen. Har dom en bit kvar och behöver hjälp så sure, jag hjälper till. Men vi hjälpte även till som klan att få upp två av killarna till lvl 55 efter datorkrasher. Antar att vi ser på det på olika sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) GUD VAD JAG HATAR ImageShack!! Det är så fruktansvärt segt! kan inte titta på bilden i bra kvalité heller BANNAD på Beffo. Ingen som helst jävla aning varför, så imagehack fick bli sista utvägen. Redigerad 16 april, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Spelade lite nyss. Tråkig bana, men det gick bra hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Spelade lite nyss. Tråkig bana, men det gick bra hur som helst. Nae fyfan, bloc är inte mycket att hänga i julgranen. Strike ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Nae fyfan, bloc är inte mycket att hänga i julgranen. Strike ska det vara! Strike är en jobbig bana tycker jag, däremot Overgrown så snackar vi grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Nae fyfan, bloc är inte mycket att hänga i julgranen. Strike ska det vara! På tal om banor. Vilken/Vilka är era favoritbanor? Om ni skulle göra en top 5-lista och dem var tvungen att vara i ordning, hur skulle den då se ut? Jag kanske kan göra en top 5-lista, men isf inte nu. Har huvudvärk och ska dra, så jag skriver snabbt att speltypen berör hur rolig banan är. Bloc t.ex är enligt mig inte alls rolig på TD, men lirar man SaD så blir den mycket roligare. Showdown är okej på TD, dryg på HQ och SaD fast rolig på Sabotage. Ja, ni förstår. Kan iaf säga att Overgrown är en av mina favoritbanor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Gillar nog alla "sandbanor" utom Showdown. Det är väl mest för att man slipper att jobbiga snorisar som ligger och gömmer sig i gräset överallt. Fake edit: For the record, Ambush suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) På tal om banor. Vilken/Vilka är era favoritbanor? Om ni skulle göra en top 5-lista och dem var tvungen att vara i ordning, hur skulle den då se ut? Jag kanske kan göra en top 5-lista, men isf inte nu. Har huvudvärk och ska dra, så jag skriver snabbt att speltypen berör hur rolig banan är. Bloc t.ex är enligt mig inte alls rolig på TD, men lirar man SaD så blir den mycket roligare. Showdown är okej på TD, dryg på HQ och SaD fast rolig på Sabotage. Ja, ni förstår. Kan iaf säga att Overgrown är en av mina favoritbanor. Topp 5 (favoriter)(ettan är den jag gillar mest osv) 1. Ambush 2. Crossfire 3. Vacant 4. Pipeline 5. Overgrown Topp 5 (hatade)(ettan är den jag hatar mest osv) 1. Showdown 2. Bloc 3. Downpour 4. Bog 5. Crash (anledningen till detta är pga av att det känns som jag spelar den hela tiden) Redigerad 16 april, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Har ingen favorit bana, jag spelar blandat hela tiden... Men jag har en EXTREMT HAT BANA! GAAH hatar District!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Har ingen favorit bana, jag spelar blandat hela tiden... Men jag har en EXTREMT HAT BANA! GAAH hatar District!!!!!!!!! Har för mig att District är banan som alla börjar skrika om att jag "map abusar" varje gång jag spelar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) VickeX top X: Wet Work Overgrown Countdown Pipeline Crossfire Downpour Det är i ordning. Jag kan inte utlova en 100% säkerhet då det är svårt att lägga dom i ordning, och att tycken och smak ändras med tiden. Men ja, jag gillar / älskar (nästan) Wet Work och Countdown, till skillnad från vääldigt många. Nästan jämt då jag spelar så röstar folk bort dom banorna. Oh well. Edit (real) @ Lajnux: http://www.anarchic-x.com/cod4maps/ambush.jpg Redigerad 17 april, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Edit (real) @ Lajnux: Vart vill du komma? Jag vet vilken bana Ambush är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) Vart vill du komma? Jag vet vilken bana Ambush är. Har för mig att District är banan... Tänkte att det kanske vore lättare att koppla ihop var dom skrek med vilken bana det var om du såg den, då du inte lät helt säker på om det var den banan. Men jag kanske hade fel. Edit: Sen märker jag nu att jag lagt in bilder på Ambush när du skrev om District. Redigerad 17 april, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts