Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

vilka loosers som inte kan spela sig till guldvapen :)

Håller med till 100%!. Det heter ju challenges för en anledning. >_< Noobklan?!

Käften på er båda två. :P

För det första, det finns vapen som man helt enkelt inte vill spela med, och då hjälper man till. För man är en klan, ett lag, right? För det andra, att komma och kalla oss en "noobklan" var nog bland det dummaste jag har hört dig säga. När du och din klan (om du nu är med i någon) eller någon annan klan du känner till slår våran klan, då kan du få kalla oss för en noobklan. Vi ligger i toppen, okej? Antar att vi spelar på en nivå du aldrig kommer få uppleva inom Cod4. Att snacka går ju, men undra om det går lika bra att spela?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Käften på er båda två. >_<

För det första, det finns vapen som man helt enkelt inte vill spela med, och då hjälper man till. För man är en klan, ett lag, right? För det andra, att komma och kalla oss en "noobklan" var nog bland det dummaste jag har hört dig säga. När du och din klan (om du nu är med i någon) eller någon annan klan du känner till slår våran klan, då kan du få kalla oss för en noobklan. Vi ligger i toppen, okej? Antar att vi spelar på en nivå du aldrig kommer få uppleva inom Cod4. Att snacka går ju, men undra om det går lika bra att spela?

FYI, så är Vicke och jag med i samma klan. Nu drar jag mig tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Käften på er båda två. >_<

För det första, det finns vapen som man helt enkelt inte vill spela med, och då hjälper man till. För man är en klan, ett lag, right? För det andra, att komma och kalla oss en "noobklan" var nog bland det dummaste jag har hört dig säga. När du och din klan (om du nu är med i någon) eller någon annan klan du känner till slår våran klan, då kan du få kalla oss för en noobklan. Vi ligger i toppen, okej? Antar att vi spelar på en nivå du aldrig kommer få uppleva inom Cod4. Att snacka går ju, men undra om det går lika bra att spela?

Sure. Men det jag menar är att. Det heter och är fortfarande challenges. Jag tror inte att IW trodde att alla skulle gilla alla vapen och perks. Men det är också därför det är utmaningar. Att kunna döda och få så många HS med ett vapen man inte riktigt behärskar. Först så tyckte jag att G3'n sög, men efter att jag använt den några matcher för att klara några challenges så började jag gilla den. Och nu älskar jag den. Har till och med red tiger på skiten. *Stolt*.

Jag säger inte att ni är noobs. Men jag tycker att det är lite dåligt att ni i princip fuskar. Det blir ju ingen utmaning (som det ska vara) om folk hjälper dig att klara dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Käften på er båda två. >_<

För det första, det finns vapen som man helt enkelt inte vill spela med, och då hjälper man till. För man är en klan, ett lag, right?

Precis men det du beskriver är att du gör någon annans "slavgöra".. låter inte som lagandan är på topp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck. Ber om ursäkt om jag inte tog det i min förra post. Det hänger inte bara på att dom ska få guldvapen. Har dom en bit kvar och behöver hjälp så sure, jag hjälper till. Men vi hjälpte även till som klan att få upp två av killarna till lvl 55 efter datorkrasher.

Antar att vi ser på det på olika sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nae fyfan, bloc är inte mycket att hänga i julgranen. :D Strike ska det vara! :)

På tal om banor.

Vilken/Vilka är era favoritbanor? Om ni skulle göra en top 5-lista och dem var tvungen att vara i ordning, hur skulle den då se ut?

Jag kanske kan göra en top 5-lista, men isf inte nu. Har huvudvärk och ska dra, så jag skriver snabbt att speltypen berör hur rolig banan är. Bloc t.ex är enligt mig inte alls rolig på TD, men lirar man SaD så blir den mycket roligare.

Showdown är okej på TD, dryg på HQ och SaD fast rolig på Sabotage. Ja, ni förstår. :doh:

Kan iaf säga att Overgrown är en av mina favoritbanor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om banor.

Vilken/Vilka är era favoritbanor? Om ni skulle göra en top 5-lista och dem var tvungen att vara i ordning, hur skulle den då se ut?

Jag kanske kan göra en top 5-lista, men isf inte nu. Har huvudvärk och ska dra, så jag skriver snabbt att speltypen berör hur rolig banan är. Bloc t.ex är enligt mig inte alls rolig på TD, men lirar man SaD så blir den mycket roligare.

Showdown är okej på TD, dryg på HQ och SaD fast rolig på Sabotage. Ja, ni förstår. :D

Kan iaf säga att Overgrown är en av mina favoritbanor.

Topp 5 (favoriter)(ettan är den jag gillar mest osv)

1. Ambush

2. Crossfire

3. Vacant

4. Pipeline

5. Overgrown

Topp 5 (hatade)(ettan är den jag hatar mest osv)

1. Showdown

2. Bloc

3. Downpour

4. Bog

5. Crash (anledningen till detta är pga av att det känns som jag spelar den hela tiden)

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VickeX top X:

Wet Work

Overgrown

Countdown

Pipeline

Crossfire

Downpour

Det är i ordning. Jag kan inte utlova en 100% säkerhet då det är svårt att lägga dom i ordning, och att tycken och smak ändras med tiden. Men ja, jag gillar / älskar (nästan) Wet Work och Countdown, till skillnad från vääldigt många. Nästan jämt då jag spelar så röstar folk bort dom banorna. Oh well.

Edit (real) @ Lajnux:

110607_cod4MAPS_ambush--screenshot__998079_1.jpg

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart vill du komma? Jag vet vilken bana Ambush är.

Har för mig att District är banan...

Tänkte att det kanske vore lättare att koppla ihop var dom skrek med vilken bana det var om du såg den, då du inte lät helt säker på om det var den banan. Men jag kanske hade fel. :doh:

Edit: Sen märker jag nu att jag lagt in bilder på Ambush när du skrev om District. :D

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...