Joe Dirt Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Om man är innom ca 10 meter ser man ju namnet i gräset om man siktar i närheten. DET är dåligt. har fått otaliga kills av detta när jag sett motståndarens namn . Ännu en sak som skall förbättras... Varför ska man ens se äns fiendes namn?? Bara dumt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Ännu en sak som skall förbättras... Varför ska man ens se äns fiendes namn?? Bara dumt tycker jag Det är mycket dumt. 1. Visst slänger man c4 på f? 2. Hur ser man vilken nästan barna är? 3. Hur klarar jag: Airborne "Get a 2 kill streak with bullets while in mid-air" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 (redigerad) Det är mycket dumt. 1. Visst slänger man c4 på f? 2. Hur ser man vilken nästan barna är? 3. Hur klarar jag: Airborne "Get a 2 kill streak with bullets while in mid-air" Döda två stycken medans du är i luften? Ehhh, spelar nästan bara med silencer och ja man ser skotten... Plus att varje gång man blir dödad av någon så vänder sig ens syn mot spelaren som dödade dig... Det verkar inte som du har spelat cod 4 så mycket ermm.gif Det har jag då aldrig varit med om. Måste vara någon specialgrej du kör med. Är varken så på Hardcore eller de lägen med Kill Cam. Kan inte ens minnas att det var så när jag spelade på PC. Redigerad 18 april, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Det är mycket dumt. 1. Visst slänger man c4 på f? 2. Hur ser man vilken nästan barna är? 3. Hur klarar jag: Airborne "Get a 2 kill streak with bullets while in mid-air" 1. Du skaffar C4 och trycker på 5 2. Det går inte, om inte servern har consoll funktion som säger det. 3. Skaffa 2 personer som spelar med dig ensamna på en server, Ställ upp dom på rad och sedan kollar du på dom... hoppa och skjut så går det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 3. Skaffa 2 personer som spelar med dig ensamna på en server, Ställ upp dom på rad och sedan kollar du på dom... hoppa och skjut så går det bra Haha, och du tycker att jag fuskar när jag spelar matcher med dom i klanen så att vi får kills. Du uppmuntrar faktiskt till att fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Haha, och du tycker att jag fuskar när jag spelar matcher med dom i klanen så att vi får kills. Du uppmuntrar faktiskt till att fuska. Well... Joe Smuts är gräsligt trångsynt, mein kaiser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Haha, och du tycker att jag fuskar när jag spelar matcher med dom i klanen så att vi får kills. Du uppmuntrar faktiskt till att fuska. Jag har inte sagt nått om det!! Jag har gjort samma som du, hjälp klan medlemmar, dom hjälpt mig... Faaan vilken jävla dålig stämning det var på gtasajten idag då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Jag har inte sagt nått om det!! Jag har gjort samma som du, hjälp klan medlemmar, dom hjälpt mig... Faaan vilken jävla dålig stämning det var på gtasajten idag då!! Cry me a river. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (redigerad) Vad behöver man göra för att få blue camoflage till M40A4? (snipern. pewpew) Hittar inte bland challenges. >.< Edit: Headshots.. Redigerad 19 april, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Vad behöver man göra för att få blue camoflage till M40A4? (snipern. pewpew) Hittar inte bland challenges. >.< Edit: Headshots.. Alla vapen måste du ta HS på för att få camouflage... 25-75-150 hs 25 = Digital 75 = Blue 150 = Red Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Alla vapen måste du ta HS på för att få camouflage... 25-75-150 hs 25 = Digital 75 = Blue 150 = Red Jupp. Jag har bara M14 och MP44 challenges kvar innan jag får Gold AK47. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Jupp. Jag har bara M14 och MP44 challenges kvar innan jag får Gold AK47. Förstår inte hur du orkat lira med g36 (heter den så?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Jupp. Jag har bara M14 och MP44 challenges kvar innan jag får Gold AK47. Guld ak:n är faktiskt väldig snygg!! Har den i min Assassin class Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Förstår inte hur du orkat lira med g36 (heter den så?). G36c är ganska okej. Du kanske tänker på G3? Först gillade jag den inte, men nu älskar jag den. Jag äger med den. Menar du G36c http://www.redhour.info/ghostdog/COD4_2.jpg Så förstår jag dig inte riktigt. Den funkar ju bara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 G36c är ganska okej. Du kanske tänker på G3? Först gillade jag den inte, men nu älskar jag den. Jag äger med den. Menar du G36c Så förstår jag dig inte riktigt. Den funkar ju bara bra. Menade G36c. G3:an är ju skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Döda två stycken medans du är i luften? Okej tack så mycket. har aldrig fattat den. den låter sjukt konstig:) G36c är ganska okej. Du kanske tänker på G3? Först gillade jag den inte, men nu älskar jag den. Jag äger med den. Menar du G36c http://www.redhour.info/ghostdog/COD4_2.jpg Så förstår jag dig inte riktigt. Den funkar ju bara bra. nej nej nej, kör med silencer! det är så mycket härligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Okej tack så mycket. har aldrig fattat den. den låter sjukt konstig:) Det gäller att ha mycket tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) nej nej nej, kör med silencer! det är så mycket härligare! Jag lirar silencer på G3n, det är otroligt underbart. Sedan lirar jag red dot sight på G36 (om jag kör med den, vilket jag inte gör då jag inte riktigt gillar den) därför att dess vanliga sikte suger apollon. Edit: Den där bilden tog jag från google. Mina classes ser inte riktigt ut så. Redigerad 20 april, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Rank 42 nu, snart deagle! Jag har kollat lite hur det ser ut på gamingscenen med CoD4, och undrar vilken turnering som är den största? Vore nice o se de stora lagen spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Ah, lite efter, men idag klarade jag Storymode på CoD 4 på hardned på 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts