Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Palla att lira igenom alla prestigemodes så snabbt. Jag är på lvl 55 prestige 1 och håller på att klara alla challenges istället. Jag har Red Tiger-Cammo på M4, M16, AK47 och G3 än så länge och har klarat en heeel del andra challenges också. ^.^

Fast jag lirar inte speciellt mycket. Blivit lite trött på skiten. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha, jag antar att vi med PC får betala med riktiga pengar när det kommer.. :cry: (om det kommer?)

Edit: Aja, blev från webhallen för 449. Kommer väl på fredag om jag har tur. :mf_doof:

Edit 2: Har tittat på lite fragfilmer och har sett att många duktiga spelare kör med ironsight och skippar allt som har med silencer/granatkastare/reddotsight att göra.

Min fråga blir då - Vilka perks tycker ni är bäst och varför? När är de extra bra? På vilka banor?

Beror i mitt fall väldigt mycket på vilken spelstil jag känner för. Ändrar nästan mina perks etc. varje gång jag spelar. Ska jag spela defensivt? Ska jag vara tyst som en mus? Ska jag kunna spraya mig igenom hela banan?

Mycket hänger på det för min del iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror i mitt fall väldigt mycket på vilken spelstil jag känner för. Ändrar nästan mina perks etc. varje gång jag spelar. Ska jag spela defensivt? Ska jag vara tyst som en mus? Ska jag kunna spraya mig igenom hela banan?

Mycket hänger på det för min del iaf.

Hmm.. true, true..

-------

Fick mina grejjer idag, CoD 4 bland annat! :sick: Jag har dock inte hunnit spela så mycket. Är det någon som vill spela så är det bara o vinka till, jag har vent o ts o skype o hela kittet. Inte för att man ska köra så seriöst men för den sociala bitens skull. :mf_doof::cry:

Edit 2: phew, har spelat igår kväll och idag, är rank 22 nu.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej gubbs. Posta era stats här nu. >_<

Editerar in mina senare.

Använd den här mallen. :P

Points (XP):

Kills:

Headshots:

Assists:

Deaths:

Ratio (K/D):

Flest kills med en granat:

Den sista är mest pga att jag nyss fick ett nytt rekord. 4. :)

Ska posta det där lite senare. Kom och tänka på en video som en i min klan gjorde för ett tag sedan. Han hade ganska tur med granatkastningen!

[youtube-old]IoC6KUb6teU[/youtube-old]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska posta det där lite senare. Kom och tänka på en video som en i min klan gjorde för ett tag sedan. Han hade ganska tur med granatkastningen!

IoC6KUb6teU

Nice. Då får man ju också tänka på att max-spelare i en server på PC är 36 (eller?) medans det på Xbox 360 är 12 (Sex pers per lag). I matchen jag spelade då jag fick 4 kills av en granat så var det fem pers i motståndarlaget. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice. Då får man ju också tänka på att max-spelare i en server på PC är 36 (eller?) medans det på Xbox 360 är 12 (Sex pers per lag). I matchen jag spelade då jag fick 4 kills av en granat så var det fem pers i motståndarlaget. :)

Just ja, du spelar ju där!

Kan även nämna att det han lyckades med där var på en 12 vs 12 match. Jag var en av dom få i det andra laget som inte dog. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej gubbs. Posta era stats här nu. >_<

Editerar in mina senare.

Använd den här mallen. :P

Points (XP):

Kills:

Headshots:

Assists:

Deaths:

Ratio (K/D):

Flest kills med en granat:

Den sista är mest pga att jag nyss fick ett nytt rekord. 4. :)

Ratio (K/D): 1.93

Flest kills med en granat: 2 tror jag.

Längtar som faen till Deaglen! :P

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att ha kollat in mina stats så tror jag inte att jag lägger upp dom. Skulle inte vara det rätta då jag har hjälp nästan alla ifrån klanen att få guldvapen. Så mina stats är helt fel.

Lägg upp en demo när du spelat en match, det vore rätt kul tror jag! >_<

Saleen goes NyfikeN^ :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...