kattälskaren Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Dingade nyss level 30 i prestige mode #1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Dingade nyss level 30 i prestige mode #1. Jag dingade precis lvl.1 på prestige.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Grymt jobbigt det gått för mig nu Spelade igår och varje gång jag fick Airstrike så åkte allt i taken och nu idag går det piss hoppas på bättring imorrn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Palla att lira igenom alla prestigemodes så snabbt. Jag är på lvl 55 prestige 1 och håller på att klara alla challenges istället. Jag har Red Tiger-Cammo på M4, M16, AK47 och G3 än så länge och har klarat en heeel del andra challenges också. ^.^ Fast jag lirar inte speciellt mycket. Blivit lite trött på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Aha, jag antar att vi med PC får betala med riktiga pengar när det kommer.. (om det kommer?) Edit: Aja, blev från webhallen för 449. Kommer väl på fredag om jag har tur. Edit 2: Har tittat på lite fragfilmer och har sett att många duktiga spelare kör med ironsight och skippar allt som har med silencer/granatkastare/reddotsight att göra. Min fråga blir då - Vilka perks tycker ni är bäst och varför? När är de extra bra? På vilka banor? Beror i mitt fall väldigt mycket på vilken spelstil jag känner för. Ändrar nästan mina perks etc. varje gång jag spelar. Ska jag spela defensivt? Ska jag vara tyst som en mus? Ska jag kunna spraya mig igenom hela banan? Mycket hänger på det för min del iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 (redigerad) Beror i mitt fall väldigt mycket på vilken spelstil jag känner för. Ändrar nästan mina perks etc. varje gång jag spelar. Ska jag spela defensivt? Ska jag vara tyst som en mus? Ska jag kunna spraya mig igenom hela banan? Mycket hänger på det för min del iaf. Hmm.. true, true.. ------- Fick mina grejjer idag, CoD 4 bland annat! Jag har dock inte hunnit spela så mycket. Är det någon som vill spela så är det bara o vinka till, jag har vent o ts o skype o hela kittet. Inte för att man ska köra så seriöst men för den sociala bitens skull. Edit 2: phew, har spelat igår kväll och idag, är rank 22 nu. Redigerad 12 april, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Okej gubbs. Posta era stats här nu. Editerar in mina senare. Använd den här mallen. Points (XP): Kills: Headshots: Assists: Deaths: Ratio (K/D): Flest kills med en granat: Den sista är mest pga att jag nyss fick ett nytt rekord. 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Okej gubbs. Posta era stats här nu. Editerar in mina senare. Använd den här mallen. Points (XP): Kills: Headshots: Assists: Deaths: Ratio (K/D): Flest kills med en granat: Den sista är mest pga att jag nyss fick ett nytt rekord. 4. Ska posta det där lite senare. Kom och tänka på en video som en i min klan gjorde för ett tag sedan. Han hade ganska tur med granatkastningen! [youtube-old]IoC6KUb6teU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Ska posta det där lite senare. Kom och tänka på en video som en i min klan gjorde för ett tag sedan. Han hade ganska tur med granatkastningen! IoC6KUb6teU Nice. Då får man ju också tänka på att max-spelare i en server på PC är 36 (eller?) medans det på Xbox 360 är 12 (Sex pers per lag). I matchen jag spelade då jag fick 4 kills av en granat så var det fem pers i motståndarlaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Nice. Då får man ju också tänka på att max-spelare i en server på PC är 36 (eller?) medans det på Xbox 360 är 12 (Sex pers per lag). I matchen jag spelade då jag fick 4 kills av en granat så var det fem pers i motståndarlaget. Just ja, du spelar ju där! Kan även nämna att det han lyckades med där var på en 12 vs 12 match. Jag var en av dom få i det andra laget som inte dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Just ja, du spelar ju där! Kan även nämna att det han lyckades med där var på en 12 vs 12 match. Jag var en av dom få i det andra laget som inte dog. Men visst är det ändå större chans när det är 12vs12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Själv spelar man på TDS server med nästan 48 spelare varje gång jag kollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Okej gubbs. Posta era stats här nu. Editerar in mina senare. Använd den här mallen. Points (XP): Kills: Headshots: Assists: Deaths: Ratio (K/D): Flest kills med en granat: Den sista är mest pga att jag nyss fick ett nytt rekord. 4. http://img530.imageshack.us/img530/2418/eeezr6.png Ratio (K/D): 1.93 Flest kills med en granat: 2 tror jag. Längtar som faen till Deaglen! Redigerad 15 april, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Bla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Bla GUD VAD JAG HATAR ImageShack!! Det är så fruktansvärt segt! kan inte titta på bilden i bra kvalité heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Efter att ha kollat in mina stats så tror jag inte att jag lägger upp dom. Skulle inte vara det rätta då jag har hjälp nästan alla ifrån klanen att få guldvapen. Så mina stats är helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Efter att ha kollat in mina stats så tror jag inte att jag lägger upp dom. Skulle inte vara det rätta då jag har hjälp nästan alla ifrån klanen att få guldvapen. Så mina stats är helt fel. vilka loosers som inte kan spela sig till guldvapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 vilka loosers som inte kan spela sig till guldvapen Håller med till 100%!. Det heter ju challenges för en anledning. Noobklan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Efter att ha kollat in mina stats så tror jag inte att jag lägger upp dom. Skulle inte vara det rätta då jag har hjälp nästan alla ifrån klanen att få guldvapen. Så mina stats är helt fel. Lägg upp en demo när du spelat en match, det vore rätt kul tror jag! Saleen goes NyfikeN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Points (XP): 61210 (21374) Kills: 4427 Headshots: 628 Assists: 590 Deaths: 3560 Ratio (K/D): 1.24 Flest kills med en granat: 4 Level 26 (Prestige 1) FYI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts