Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

Spelade igår med lite vänner på en public server, kännde att med automatvapen var det för lätt så jag började spela med enbart ljuddämpad pistol och ägde sönder nästan alla på servern. hade mest kills i slutet. Dock var vi bara 15 pers...

Pistolen är grymt bra i spelet... Använder själv mycket USP .45 väldigt mycket (ljuddämpare)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, om någon vill spela, joina Datorbutikens server #2 HC, enda jag spelar på :mf_doof:

Börjat lira lite på den just nu, skön ping. 212.247.85.230:28960.

Någon som lirat mycket klanspel och inte bara flashat runt på public här?

Testat på det ett par gånger men av någon anledning får jag inte in samma sköna känsla som jag fick under COD2-tiden, har även haft svårt i att komma in på vilket vapen som passar mig bäst. Får hoppas på att det bara är nybörjartänkande :rolleyes:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjat lira lite på den just nu, skön ping. 212.247.85.230:28960.

Någon som lirat mycket klanspel och inte bara flashat runt på public här?

Testat på det ett par gånger men av någon anledning får jag inte in samma sköna känsla som jag fick under COD2-tiden, har även haft svårt i att komma in på vilket vapen som passar mig bäst. Får hoppas på att det bara är nybörjartänkande :unsure:.

COD4 är ju bara en massa sprayande :)

Tacka vet jag en rejäl Kar98k!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjat lira lite på den just nu, skön ping. 212.247.85.230:28960.

Någon som lirat mycket klanspel och inte bara flashat runt på public här?

Testat på det ett par gånger men av någon anledning får jag inte in samma sköna känsla som jag fick under COD2-tiden, har även haft svårt i att komma in på vilket vapen som passar mig bäst. Får hoppas på att det bara är nybörjartänkande :) .

Vad nickar du där? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

COD4 är ju bara en massa sprayande :unsure:

Tacka vet jag en rejäl Kar98k!

Jo det ligger något i det faktiskt. Fast garanden är nog det vapen jag saknar mest även om det finns vapen som liknar de äldre så är inte känslan densamma tyvär, dock om jag inte börjar jämföra för mycket med tvåan så är känslan och grafiken hur fin som helst i COD4 så det är väl bara att ta sig in i det som gäller.

Vad nickar du där? :lol:

Brukar nicka 7up på public, annars är det de gamla hederliga Flingan som gäller :), själv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjukt nice att du lirar Cod4 Flingan! Måste försöka äga dig. Meehee. Förresten, G3 är nog det vapen som är mest likt garanden.

Jo fan, börjar komma igång lite nu iallafall, var verkligen helt ute och cyklade förut.

@Venom: Kul att skjuta dig lite, hoppas man får se dig inne någon gång då det är lite mindre folk på servern :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga. Till er som va på DH eller kanske vet i övrigt.

Jag undra om någon vet vad CoD4 xbox360 clanen heta som satt uppe i b-hallen och utmanade folk.

Och om man vann över en av dom så fick man en tröja. Det jag hörde så var dom bäst i sverige på CoD4.

Skulle vilja möta dom igen :P

Vad jag vet så skulle dignitas försöka sig på cod4 till 360'n men vet dock inte om det var dom som var på DH. Jag blev självlite nyfiken så jag ska se om jag kan luska fram vilka det var som var där och utmanade folk :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag vet så skulle dignitas försöka sig på cod4 till 360'n men vet dock inte om det var dom som var på DH. Jag blev självlite nyfiken så jag ska se om jag kan luska fram vilka det var som var där och utmanade folk :).

Jag mötte en av dom.

Han vann itne med så överlägset :P

17-8 till han.

Fick en tröja för att han tyckte att ja va den ändå som han hade mött där som kunde med spelet xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag mötte en av dom.

Han vann itne med så överlägset :P

17-8 till han.

Fick en tröja för att han tyckte att ja va den ändå som han hade mött där som kunde med spelet xD

Ok, bra jobbat :P. Vet dock inte hur bra de är på 360-scenen, har ingen vidare koll på den faktiskt :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, bra jobbat :cry:. Vet dock inte hur bra de är på 360-scenen, har ingen vidare koll på den faktiskt :P.

Samma här, Jag tänker inte ens på att det finns CoD4 till 360 och PS3 :)

Dock har jag tröttnat lite på spelet... Finns inte den über härliga känslan som man hade när man spelade de första månaderna :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...