Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

Ska nog igentligen inte vara så stort problem... Dock så måste cod 4 ha Pixel shader 2.0 kort för att kunna starta... Så ta reda på det och sedan kan du ju posta här :) Men du kan ju alltid prova no matter what :)

Okej. Du skulle inte kunna ge mig lite information om vart man tar reda på det?

Jag håller på att"köpa spelet på en trevlig internetbutik"nu, och det är därför jag undrar. >_<

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är väl antagligen inte bara Pixel Shader 2.0 som har betydelse om man kan lira spelet med det grafikkortet.

Det skulle inte jag heller tro. Men vi får väl se om det funkar. Det gör inte speciellt mycket om det inte fungerar. Det är ju bara att slänga det. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl antagligen inte bara Pixel Shader 2.0 som har betydelse om man kan lira spelet med det grafikkortet.

Det skulle inte jag heller tro. Men vi får väl se om det funkar. Det gör inte speciellt mycket om det inte fungerar. Det är ju bara att slänga det. :>

Nej det var inte så jag menade det... För att CoD 4 ska klara av att starta så krävs minst Pixel Shader 2.0, sedan finns det ju fler saker som har betydelse men detta är det vanligaste som gör att spel tex inte startar PGA grafikkort :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

OMG OMG OMG !!! Äntligen!

"According to the blog of Infinity Ward Community Manager Robert "fourzerotwo" Bowling, the latest Call of Duty 4 instalment is getting a patch next week with a multiplayer map pack.

The Variety Map Pack will be published on 5th of June and thanks to nVidia's sponsorhip deal, it will be completely free for PC users. If Robert's written words are true, nVidia has some more suprises in store for us besides the map pack launch.

The map pack itself will include four maps that have the follwing names: broadcast, chinatown, killhouse, and creek. Broadcast is some sort of huge TV studio and you can move outside of it aswell. Well, chinatown is just simply a block from chinatown. Killhouse is a warehouse and it reminds me the training course the trainees used in S.W.A.T. movie. And creek is a completely different map from the four as it's almost completely outdoors with grass, water fountains and cave mines.

Besides the support for the map pack, the upcoming 1.6 patch includes just some small additional features and bug fixes. And if the CoD4TV is included, they sure aren't advertising it too much."

<3333333 I FUCKING LOVE NVIDIA!

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi fick ingenting. Vi var tvungen att köpa det.

Jag har inte köpt det.

Det är jag fullt medveten om. Ursäkta om jag gjorde mig otydlig.

Saken var att alla Xbox-spelare fick möjligheten att köpa paketet en bra bit innan PC-spelarna, därför tycker jag det blir rättvist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...