Jump to content

Xbox360 - Tråden


DimpZ
 Share

Recommended Posts

Det jag tänkte på var att i alla spel så ser man ju färgade knappar, så det känns rätt onödigt att helt plötsligt göra dom gråa.

Men det är ju ingen standardkontroll. Den följer inte med 360'n så folk som köper den kommer mest troligt vara användare som tidigare haft en konsoll och vet vart knapparna är. Ser man då en gul knapp (Y) så vet man att det är högst upp, även om knappen på kontrollen man då använder inte är gul.

Även om man använder kontrollen från början så tror jag att man lär sig det där väldigt snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju ingen standardkontroll. Den följer inte med 360'n så folk som köper den kommer mest troligt vara användare som tidigare haft en konsoll och vet vart knapparna är. Ser man då en gul knapp (Y) så vet man att det är högst upp, även om knappen på kontrollen man då använder inte är gul.

Även om man använder kontrollen från början så tror jag att man lär sig det där väldigt snabbt.

Jaha, jag trodde att den skulle ersätta den gamla kontrollen.blush_1181011_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Precis konverterat en VIDEO_TS mapp till en MP4 fil. Varför vill den inte visas i mitt xbox 360? 1 timma och 40 minuter lång, 3.4 gig stor.

I en Video TS mapp ligger ju filmen uppdelad i flera mindre bitar. Att konvertera dom en och en funkar men när jag drog hela mappen så visas den inte ens.

Halp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Förbannade XBL. Jag försökte stänga av min subscription på XBL Gold.

Jo jävlar, jag måste RINGA för att göra det. För de har TAGIT BORT DEN FUNKTIONEN PÅ SIDAN. Hur ska en stum människa kunna ringa och avbeställa då? Nä, juste. De kan inte. Det går inte genom mail heller, det måste ringas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Om jag köper en månad live från xbox hemsida, förnyas det varje månad då? Går det inte stänga av auto förnyelse om jag köper?

var ett tag sen jag hade xbox nu men så som jag kommer ihåg det, så frågade dom en när man beställde ifall man vill förnya varje månad. Eller så var det som så att i slutet av månaden så kommer det en fråga ifall man vill förnya eller inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Mitt gamla save på tex gta IV ligger det lokalt på ens xbox eller om jag skaffar ett nytt kan jag ladda ner min gamla save?

Det nya 360s har en annan hårddisk än den gamla 360-disken, men du kan köpa en kabel för strax över 100lappen (kostade det för mig iallafall) så man kan kopiera över användaren från den gamla disken till den nya. Då har du kvar alla dina saves!

Edit: Om du nu har kvar din gamla disk, annars så ska du kunna rädda ditt gamertag på något sätt över internet!

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

RRRAGE! Krevader och kanoner! I helgen fick vår xbox RROD igen! Tredje gången och andra boxen det händer på. Jag har inte ork att meka och byta clamps och att skicka in för reparation är inte värt priset eller ansträngningen så det blir väl att köpa en ny boxjävel igen.. :evil: När nästa generations konsol ska införskaffas blir det dock en PS4! Det är en sak som är förbannat 100% stensäker! Hör ni det Microsoft??! Ni kan dra åt helvete med era jävla scamprodukter era satans... brednäsor! rant_1206837_0.gif

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

RRRAGE! Krevader och kanoner! I helgen fick vår xbox RROD igen! Tredje gången och andra boxen det händer på. Jag har inte ork att meka och byta clamps och att skicka in för reparation är inte värt priset eller ansträngningen så det blir väl att köpa en ny boxjävel igen.. :evil: När nästa generations konsol ska införskaffas blir det dock en PS4! Det är en sak som är förbannat 100% stensäker! Hör ni det Microsoft??! Ni kan dra åt helvete med era jävla scamprodukter era satans... brednäsor! rant_1206837_0.gif

Har du den senaste versionen av 360, alltså slim eller vafan den nu heter?

Trodde inte det var möjligt för den att få RROD.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...