Jump to content

Xbox360 - Tråden


DimpZ
 Share

Recommended Posts

Det är riktigt najs, synd bara att de otroligt nog inte släppt något DLC till det. Jag måste faktiskt erkänna, men det var ett av de första FPS:en jag spelat någonsin.:D

Bristen på DLC gjorde att spelet slutligen dog för mig, även om det tog ett tag. :D

BF:BC2 kommer äga ruskigt mycket.

Har hört att de hållit på att tillverka lite DLC ( några nya banor etc. ) men att dem sket i det.... Även om det nästan var klart redan.

Anywho. Är inte så superförtjust i spelet. Lite charmigt för att vara ett arcade att ha ett fps som funkar nästan som en full spelrelease, men gillar inte riktigt Battlefieldmotorn. Spelet känns smutsigt med HUD-en och allting som händer på skärmen. Kontrollerna är knepiga och att t.ex springa och att gå omkring känns konstigt.

Men annars är det kul, om man sitter och snackar med någon medans man spelar, och det går bra... Då kan man ha riktigt kul i några timmar, så som jag och Grumpy haft.

Skulle aldrig betalat 1200msp för det. Så det kändes bra att slå till nu när det var så billigt och eftersom dom flesta pratade om det som om det var så bra.

Edit: Fan vad roligt Scene It? var att spela med ett par personer ändå! :lol:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...

Min 360 har börjat bete sig konstigt. Ibland när man startar den så loggar den inte in på min användare som den ska göra, utan man får göra det manuellt. Och några gånger har det hänt att när man startar ett spel så blir skärmen svart och man får lov att trycka på den där knappen på dosan (ring of light eller vad den heter?) och välja "Play game" därifrån.

Är det andra som har haft liknande problem? Boxen är lite mer än en månad gammal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Mitt xbox har dragit sitt last stand med. Morrar och har sig när jag spelar bayonetta. Ett par restarts får jag oftast räkna med.

Hm. Måste vara något med Bayonetta-skivan då, för min reagerade precis likadant när jag försökte spela Bayonetta. Min kunde avbryta mitt i spelet och säga att "disk is dirty".

How about DISK IS ASSSSSSS *AVGN*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska jag ha båda ?

Nej är bara irriterad på xbox nu... Får lämna in dom hela tiden för att dom inte funkar och för varje gång som dom kommer tillbaka så låter dom högre och högre.

Säger bara efter egen erfarenhet. Sålde min ps3 för xbox. Och ibland saknar jag min ps3a, visst vill ha xbox med. Men skulle väntat och sparat.

Vill spela visa spel som kommer till ps3an nu, när jag sålde fanns inte så mycket intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man köper en ny Xbox, hur för man över alla Savegames? Kan man ladda ner samma XBL grejer igen (spel och add-ons etc.)?

Endast måste du fixa dig en kabel från Microsoft som är gratis, eller så får du lov att byta hårddisk. Och XBL-grejorna är registrerade på din XBL-profil, så det är bara att ladda ned igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Endast måste du fixa dig en kabel från Microsoft som är gratis, eller så får du lov att byta hårddisk. Och XBL-grejorna är registrerade på din XBL-profil, så det är bara att ladda ned igen.

du måste också föra över licenser vilket du gör HÄR

du kan ju också använda minneskort (om du köper en arcade)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...