Jump to content

Vad är typiskt GTAsajtens Forum?


KalleR
 Share

Recommended Posts

Typiskt GTAsajten är väl lite de som Stellhell är inne på.

Anti Emo.

Anti Fjortis.

I stort sätt, Anti allting.

Typiskt gtasajten är också lite att man måste vara fullt seriös när man skriver här. Man kan liksom inte riktigt säga det man tycker, utan måste hålla med någon "grupp" för att hålla sig vid liv i en Topic. Utan stöd vid sin sida så är du dömd! :wub: .

Aja, hoppas inte någon blir arg nu :wub:

Du tog nästan orden ur munnen på mig :( Tycker alltså precis som Tux

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 169
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är snarare sveriges ungdom som typiskt rasistisk, fast det är först på internet snacket når ut längre än inom kompiskretsen.

Och ja. Jag har åsikter, men jag är inte rasist. Om nån vill bråka emot och tycker jag är rasist bara för att jag har en del åsikter kan det tas via pm istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag börjar tycka är typiskt på forumet är folk som trycker Reply och sen Add reply. En enkel quote alltså, precis som om det skulle ta tid att skriva nåt själv!

Jag tycker som Vice., gemenskap finns på forumet som jag inte hittat på nån annan sajt. Definitivt inte Lunarstorm, mer opersonligt får man leta efter. Faktiskt.

Typiskt för forumet för mig är en viss jargong på gott och ont, till exempel i den här tråden. Det känns lite som en sammanfattning - någon har en fråga, någon går offtopic, någon ger ett humoristiskt svar på offtopicen, någon/några ger svaret på första frågan och efter ett tag är det en skrattfest som slutar i låsning. Rätt insats av modsen, men det är såna här trådar som är roliga, tycker jag :wub:

Den här är också ett fint exempel man kan gå tillbaka till många gånger och skratta sig fördärvad till :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"På gtasajtens forum är det tabu att prata om /gta/spel"

"På gtasajtens forum älskar moderatorerna varandra, och därför spammar de ner låsta trådar med :wub: -smileys"

"Om det någon gång startas rena spamtrådar, så handlar de till 90% om Stellhell och hans eventuella sexuella läggning"

"På gtasajtens forum berättar man mer än gärna om vilka forumiter man har på sin msn-lista"

"På gtasajtens forum finns det lika många särskrivare som särskrivshatare"

"Gtasajtens forum är otroligt svårt att slita sig ifrån"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är snarare sveriges ungdom som typiskt rasistisk, fast det är först på internet snacket når ut längre än inom kompiskretsen.

Och ja. Jag har åsikter, men jag är inte rasist. Om nån vill bråka emot och tycker jag är rasist bara för att jag har en del åsikter kan det tas via pm istället.

Måste kommentera det där.

Problemet är att folk inte kan skillanden mellan rasist och främmlings fientlig.

Bara för att du (inte just du, ett exepel alltså) inte tycker om att Sverige släpper in en massa invandrare så betyder det inte att du är rasist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"På gtasajtens forum är det tabu att prata om /gta/spel"

"På gtasajtens forum älskar moderatorerna varandra, och därför spammar de ner låsta trådar med ^_^ -smileys"

"Om det någon gång startas rena spamtrådar, så handlar de till 90% om Stellhell och hans eventuella sexuella läggning"

"På gtasajtens forum berättar man mer än gärna om vilka forumiter man har på sin msn-lista"

"På gtasajtens forum finns det lika många särskrivare som särskrivshatare"

"Gtasajtens forum är otroligt svårt att slita sig ifrån"

Jag har rabarben :>

Håller med, om allt det andra :D Sen tycker jag att folk gnäller jävla mycket i denna tråden, om vad som är typiskt "oss" här. Se allt det positiva som är typiskt stället istället :D

Att folk gnäller är typiskt gtasajtens forum (nu gnäller jag också :) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typiskt tycker jag är, iaf VAR (dvs för några år sen):

- Att folk kom med så tokiga ideér, la upp bilder och sidor som var badass och sist men inte minst denna smiley: ^_^ eller :D . Hahaha! :) Finns iof fortfarande Kids om använder de smajlissarna. :D

I dagens läge tycker jag att detta är typiskt GTAsajtens forum:

- Allt fjortis-snack. (Men kanske inte så kontsigt med tanke på min bissart höga ålder). :D

:>

Edit: Glömde... Att forumet riktar sig främt till pojkar i gymnasieåldern/fjortis-stadiet. Därav att jag själv inte fattar vad jag gör här iof... :D Var som sagt roligare/bättre för några år sen... :D

Edit2: Märkte min överbelastning av smileys. Men men... :D

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Glömde... Att forumet riktar sig främt till pojkar i gymnasieåldern/fjortis-stadiet. Därav att jag själv inte fattar vad jag gör här iof... :> Var som sagt roligare/bättre för några år sen... ^_^

Ptja... Eftersom GTA är F-18 så är det ju rimligtvis vi 18+ som är den primära målgruppen.

De andra är illegala och bör således bannas.

Oh yes, ban them! Ban them all! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja... Eftersom GTA är F-18 så är det ju rimligtvis vi 18+ som är den primära målgruppen.

De andra är illegala och bör således bannas.

Oh yes, ban them! Ban them all! :>

Hm, då blir det inte många kvar. Men visst, go for it. Skulle typ inte klaga. ^_^

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...