Jump to content

Vad är typiskt GTAsajtens Forum?


KalleR
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 169
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Särskrivning och gärna dubbel sådan.

System kamera,

Pepparkakshus byggar tävling...

...är 2 som jag har sett bara idag.

Den språkmisshandeln kanske existerar hos våran ungdom i allmänhet sorgligt nog. Vem vet.

Särskrivningar finns även på Flashback, ett forum som har en åldersgräns på 18 år.

Inget speciellt för GTAsajten.

Har även sett särskrivningar på polisman.se som är ett forum där poliser och polisintresserade samlas, i huvusak är det väl de polisintresserade som stavar som krattor - och inte poliserna. Åldrar på forumet är kanske 20 - 40 år.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Särskrivning och gärna dubbel sådan.

Pepparkakshus byggar tävling...

Den språkmisshandeln kanske existerar hos våran ungdom i allmänhet sorgligt nog. Vem vet.

Du det där var lite på skämt. Hela tävlingen är ju lite av ett skämt. Skulle det vara blodigt allvar skulle titeln lyda: "Pepparkakstävling" eller dylikt.

SlewME, :wub:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant, men har ändå hängt på forumet sen ca 3 år tillbaka. :wub: Man kan väl bara enbart läsa utan att behöva regga sig eller vara "aktiv" eller? :huh:

Fan vad många det är som har hängt här i flera år innan dom reggade sig.. lite skumt alltså, hänga på ett forum i TRE år innan man känner att "oj, kanske jag skulle vilja skriva nånting nån gång".. ^__^

Plus att man kanske inte känner sig som en jättestor del av den uber-sköna stämningen som fanns om man inte ens var medlem.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad många det är som har hängt här i flera år innan dom reggade sig.. lite skumt alltså, hänga på ett forum i TRE år innan man känner att "oj, kanske jag skulle vilja skriva nånting nån gång".. ^__^

Plus att man kanske inte känner sig som en jättestor del av den uber-sköna stämningen som fanns om man inte ens var medlem.. :wub:

Heh, för mig räckte det gott och väl att bara läsa. Men jag brukade iof inte hänga, som jag skrev innan. Utan besökte forumet lite då och då. :huh: Sen i våras fick jag bara sån mani att börja skriva. Kanske beror på att jag hängde extremt mkt på internet, och var trött på andra forum, där jag var aktiv på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad många det är som har hängt här i flera år innan dom reggade sig.. lite skumt alltså, hänga på ett forum i TRE år innan man känner att "oj, kanske jag skulle vilja skriva nånting nån gång".. ^__^

Plus att man kanske inte känner sig som en jättestor del av den uber-sköna stämningen som fanns om man inte ens var medlem.. :wub:

Tänkte precis samma tanke, fler som använt det som argument tidigare. Nu slapp ju jag skriva så mycket :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Woho, vi är överens :huh: Nämen folk verkar ha nån mani på att ha varit här så himlans länge alltså..

Ja, lite imponerande är det. Jag kan faktiskt säga att jag varit här sedan 03, även fast jag inte registerade detta konto då. Har ett till konto som registerades 03. Men för att respektera reglerna på forumet så varken använder jag eller ger ut namnet på det konto.

Men det där med att ha suttit här i flera år utan konto måste vara en typiskt GTAsajten-grej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...