Jump to content

Vad är typiskt GTAsajtens Forum?


KalleR
 Share

Recommended Posts

Gärna.

Vad jag finner typiskt är uppmärksammat spam.

"HEJ LOL SNOPP DIN MAMAMAM KRUKA"

"Spam..."

"Här luktar det spam..."

"Vilket spam"

"Denna tråden kommer låsas"

"report.. spam"

"Report, välkommen till forumet"

"Edit, det var inget... Edit, jo förresten, report"

"Report :D "

Och sedan återvändsgränderna.

"JAG HAR STÖRST E-KUK!"

"Men det kvittar väl, det är väl för fan inte vad det handlar om?+++++ -_-:D :D:) :D

"[bra argument]"

"[Håller med bra argument"

"Men det är ju inte vad skiten handlar om"

"[Nytt bra argument som alla håller med"

"Men det är ju inte vad det handlar om :) "

"[Nya bra argument]"

"MEN FÖR FAN FATTA NÅGON JÄVLA GÅNG VAD JAG SÄGER DÅ :'( :'( :'( "

Och sedan att man måste dra så mycket exempel.

"Såhär tycker jag att det är när det här händer;

'Blablablabla'

'Bloblobloblo'

Blibliblibliblibliblib'

'aa'"

Precis. Så fort det kommer spramtrådar/-inlägg är det alltid några som måste påpeka för personen att han kommer bli bannad och tråden stängd. Dem förstår inte själva att de bidrar till spamet och matar spamtrollet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 169
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Precis. Så fort det kommer spramtrådar/-inlägg är det alltid några som måste påpeka för personen att han kommer bli bannad och tråden stängd. Dem förstår inte själva att de bidrar till spamet och matar spamtrollet.

Men, är det inte så överallt?

Alla "coola"(läs: idioter) vill ju mata djuren. 5 pers går på skansen, på en skylt står det "MATA INTE DJUREN". Visst fan kommer någon av ungdomarna mata djuren bara för att visa sig cool för sina polare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kanske tolkar din post på ett annan sätt men det finns många som ser sig själva som typ "VIP" medlem.

Det där är en intressant iakttagelse; det är definitivt skillnad på folk och folk här på forumet.

Och sedan att man måste dra så mycket exempel.

"Såhär tycker jag att det är när det här händer;

'Blablablabla'

'Bloblobloblo'

Blibliblibliblibliblib'

'aa'"

Hehe, du "motsäger" dig själv.. >_<

Typisk (bra) grej: Relativt fritt från forumtroll och småungar

HosthostHOST..

Typiskt gtastajten är att folk som är dåliga på att stava inte får någon hjälp.

Some people are just too stupid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typiskt GTAsajtens Forum är att folk editerar in "Yeaaah, ny sida" eller dylikt när de fått en ny sida :ermm:. Inkl. mig själv ibland.

Jag tycker mer det verkar som att folk inte vill få sin post på en ny sida. Man kan ju undra varför? Själv tycker jag det är bättre ju längre upp på sidan min post kommer, för då läser fler den. Ingen läser ju de sista posterna på en sida (förutom nu då :angry: )

Hade varit lite komiskt om din post hamnat på ny sida, men nu fick du den tjugonde... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Överseriösa och övermogna attityder, typ.

Det är väl hur härligt som helst? Om du anser att personer här är för mogna och för seriösa; Varför inte bli medlem på Fuska.se? Desto värre att se fjortisar som definerar gay som ful,dum, opålitlig m.m. där de dessutom använder det ordet hela tiden. Ditt inlägg fastställer Isåfall (om du har rätt) att det finns få fjortisar här på gtasajten. Det är bra som det är. Du kan ju alltid titta på Dannes' citat som rullar runt här om du tvekar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl hur härligt som helst? Om du anser att personer här är för mogna och för seriösa; Varför inte bli medlem på Fuska.se? Desto värre att se fjortisar som definerar gay som ful,dum, opålitlig m.m. där de dessutom använder det ordet hela tiden. Ditt inlägg fastställer Isåfall (om du har rätt) att det finns få fjortisar här på gtasajten. Det är bra som det är. Du kan ju alltid titta på Dannes' citat som rullar runt här om du tvekar.

Haha Datadanne, vilken kille. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...