Jump to content

Gråter du/Får tårar i ögen av filmer?


rabarben
 Share

Visar du känslor när du kollar på film?  

95 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Jag vettef*n om han sköter det bra,.. men ni verkar svära ganska mkt här i forumen, undrar om denna sidan är så bra som jag trodde?

Nej, hej då. Du får en veckas semester för disobeying my orders,soldier!

Låt det bli en lång tankeställare för dig. Kom tillbaka mognare eller skit i att komma tillbaka överhuvud taget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stellan sköter sitt jobb, no questions asked, men jag tycker inte Littlemanie har gått offtopic. :lol:

Ontopic: jag röstade på "Kanske nån gång när det blir väldigt sorgligt. Händer inte ofta dock". Har aldrig storbölat, men tårar har kommit till Forrest Gump och SoR1. Fast då var jag ganska nedstämd i övrigt också, så det var väl det som låg grund till det. :lol: Annars, nja, max en klump i halsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå gråta ?

När jag såg titanic på bio och den där lille prinsen ligger på isen och håller på att dö så började alla tjuta. Då skrek jag, "Haha, vart fan har han skridskorna ?".

Det kanske bara är ett beteende för att jag inte vågar visa mina känslor ?

Vote: vadå känslor ?

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå gråta ?

När jag såg titanic på bio och den där lille prinsen ligger på isen och håller på att dö så började alla tjuta. Då skrek jag, "Haha, vart fan har han skridskorna ?".

Det kanske bara är ett beteende för att jag inte vågar visa mina känslor ?

Vote: vadå känslor ?

Det visar på att du är dum i huvudet. Man skriker inte i en biosal unge herr. simpa..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, det hände väl mer när man var mindre. Minns en tecknad film som handlade om nån snögubbe som fick liv och blev kompis med en kille, men som sen smälte och då blev jag ledsen.

Nuförtiden, hmm, minns inte när det hände senast, men det blir ofta så att jag känner det i kroppen, får gåshud och lite så istället, så visst kan jag påverkas av starka filmer, men ofta utan tår i ögat. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, det hände väl mer när man var mindre. Minns en tecknad film som handlade om nån snögubbe som fick liv och blev kompis med en kille, men som sen smälte och då blev jag ledsen.

Nuförtiden, hmm, minns inte när det hände senast, men det blir ofta så att jag känner det i kroppen, får gåshud och lite så istället, så visst kan jag påverkas av starka filmer, men ofta utan tår i ögat. :P

Jack Frost! Tror jag :D^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...