Jump to content

Gråter du/Får tårar i ögen av filmer?


rabarben
 Share

Visar du känslor när du kollar på film?  

95 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Fy fan vad jag grät till den, sen finns det någon anna film om en kille som har något fel och dör sen, han och hans kompis snackar om att dom är riddare eller nått sånt, kommer inte ihåg <_<

Speciellt när han gick på "den görna milen" som man kallar det, och sen när han sattes på stolen, och sen ville han inte ha mössan för att han var mörkrädd :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig gråtit under en film.. har bara fått en klump i halsen.. <_< Men, de mest sorligaste filmerna är ändå "Den gröna milen" och "one million dollar baby" :)
Speciellt när han gick på "den görna milen" som man kallar det, och sen när han sattes på stolen, och sen ville han inte ha mössan för att han var mörkrädd :'(
Har du inte sett den där "million dollar baby"? När hon ligger på sägen och ber sin f.d tränare att döda henne.. hon ligger helt förlamad, brytit nacken :'( :'(
Ahah :> vad hette filmen?
När jag var liten (cirka 5 år) så älska jag lejonkugen filmen.. jag börja gråta när det där lejonet trilla er från berget och blev trampad av alla oxarna (eller vad de var för några) :'( :)
Får man inte nämna vilken film det var? Verkar det inte lite meningslöst att bara skriva "ja" eller "nej" ?

Det finns vissa folk som vill veta..?

Så du tycker detta har med topicen att göra?

Snälla, snacka inte emot mig, jag orkar inte bli tjurig idag.. Det är helg för fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...