Jump to content

100 Höjdare!


Nord
 Share

Recommended Posts

Sedan underbart: "JACK - Edvins(?) 92-åriga kompis" eller vad det var. Han var totalskön.

"Polare" till och med. >_<

Jag tycker till skillnad från er att det senaste avsnittet var något utöver det tidigare som visats. Jag skrattade mer under detta avsnitt än förra veckans. Tummen upp.

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 173
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Rutspräckningen

var så jävla klockren! :)

Haha tycker just den snubben dom mötte var den roligaste av alla. Den där snubben var ju så underbart seriös i allting, kolla på hans assistent till exempel. Men likt förbannat så är det första dom gör att skjuta tennisbollar på varandra, hahaha. Sen att han säger det två gånger innan att dom inte får skjuta sönder någon ruta är ju ännu roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan rolig miss var när dom skulle översetta "Letters", då blev det "stegar" :)

^_^;)

Btw. Min all-time-favorit-översättningsmiss (av "professionella" översättare) är dock från Dr Phil; det var en farsa som jobbade som "Drill Sergeant" och översättaren fick det till "Förman på oljefält". :innocent::doh:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Finalen var över förväntan, måste jag säga. Riktigt skönt avsnitt och Sten, "Taxi", regerade ju totalt.

Håller med där. Jag garvade i stort sätt hela tiden. Deras mingel med varandra var ju pinsam underhållning, Sten Taxis bedrövliga enelska, Kennys hat mot han som vann (glömde bort namnet) och den allmäna stela stämningen. Bara när juryn skulle diskutera ihop sig var i sig underhållning, dom tog det på största allvar. Sedan Jan som irriterade sig över Sten Taxi och hans idiotism, hahaha. Nej den här finalen var faktiskt bra mycket bättre än den förra 100 Hödjare finalen.

Sen får man ju inte glömma bort Kennys min när han som vann som jag glömt bort namnet på anklagade honom för att spela över skadan när han ramlade på midsommaraktiviteterna, hahaha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med där. Jag garvade i stort sätt hela tiden. Deras mingel med varandra var ju pinsam underhållning, Sten Taxis bedrövliga enelska, Kennys hat mot han som vann (glömde bort namnet) och den allmäna stela stämningen. Bara när juryn skulle diskutera ihop sig var i sig underhållning, dom tog det på största allvar. Sedan Jan som irriterade sig över Sten Taxi och hans idiotism, hahaha. Nej den här finalen var faktiskt bra mycket bättre än den förra 100 Hödjare finalen.

Sen får man ju inte glömma bort Kennys min när han som vann som jag glömt bort namnet på anklagade honom för att spela över skadan när han ramlade på midsommaraktiviteterna, hahaha.

Haha, håller med på allt. Finalen var underbar, trots att Filip och Fredrik höll sig mycket i bakgrunden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med föregående skribenter, ibland var dock "engelskan" så bedrövlig att jag var tvungen att skippa några sekunder eftersom jag började skämmas. Jag tycker att F&F borde göra ett program där de åker på roadtrip med Sten och gänget. Det kunde bli bra.

den där vad-det-nu-var-mannen

Entertainer-mannen! :wub:

---

Observations:

Rätt person vann.

Tjejen i dinern var extremt söt! :) :) :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch och fy vad man skämdes för fettot, försöka hävda sig själv hela tiden och "ska det vara så svårt att förstå, va va" som han körde i dinern, och detta när han själv är misslyckad, fet och efterbliven...

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...