Jump to content

100 Höjdare!


Nord
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 173
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har också börjat tycka att Taxi är jävligt skön sen jag sett honom i andra säsongen av Ett Herrans Liv, fast vidåller att han var dryg i 100 Höjdare.

edit: Haha, Mikael Persbrandt är så jävla hård i S02E04, bra avsnitt. Bra serie.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Tyson Episode, jag kände mig obekväm bara av att kolla. Tragiskt, egentligen.

Haha håller med faktiskt. Läste i och för sig i en intervju i SVD med honom under Cannes-festivalen. Då sa han att han tyckte dom var "några av det skönaste snubbar han någonsin träffat". Sa jag fick känslan av att hela dramagrejen var ganska tillgjord. Vilket den kanske inte var, men jag fick känslan av det. Sen såg man ju i slutet att dom hade det ganska trevligt tillsammans.

Men dom gjorde det snyggt ändå när dom växlade det med lite intervjuer av dom och Arne Hegerfors dök upp på vissa ställen. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Har nu sett de tre sista avsnitten av 100 höjdare efter att ha glömt dom (jag får skämmas). Men oj vad jag skrattade. Finalen var faktiskt ett gudomligt bra avsnitt. Jag älskade verkligen stämningen och spänningarna som byggdes upp och alla småsaker. Visst skämdes man lite ibland, men så roligt som det var så var det svårt att hålla sig undan skratt. Rätt person (som tur) vann och jag skulle satt

Kenny

på en andraplats. Han ser inte skön ut och klagar mycket, men hans personlighet är något som jag aldrig varit med om. Han är oerhört extraordinell i mina ögon. Men ingen slår

Mike

.

F&F lyckades igen, inte förvånande, Sveriges bästa komikerpar, absolut! Hänger på idén att det vore riktigt kul om de gjorde en roadtrip med allihopa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...