Jump to content

100 Höjdare!


Nord
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 173
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Såg avsnitt 3 nyss. Bäst i avsnitt 3 var nog Jann of Sweden - Svidish Koboj

-You know, when I live in Sweden that was hard to find a plats to bo. :(

(Sen ska han ha creds för att han gick i skola i Aspudden, liksom jag. :lol: )

ADHD-mannen verkade ju bara sjuk.

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att det här är fel topic att fråga i, men eftersom min fråga relaterar till 100 Höjdare så kör jag på denna topicen.

Vad heter piano låten som spelas när Biker Fox pratar om att man ska ha kvinnor som en vän? :lol:

EDIT: Hittade låten nu.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pull-paret kan nog vara det roligaste jag någonsin sätt i TV. Börja med att intervjua dom för att dom ser ut som vanliga Svenssons till att filma dom när dom ligger och pullar i en säng framför folk. Fantastiskt. Sen snubben som kom och tittade på, hahahaha.

Håller med. Måste vara det underbaraste man sett på 100 höjdare. Skrattade bra länge åt dom. Och när F&F bara satt där dom höll på helt ostört som ingenting händer bakom dom, så klockrent!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pull-paret kan nog vara det roligaste jag någonsin sätt i TV. Börja med att intervjua dom för att dom ser ut som vanliga Svenssons till att filma dom när dom ligger och pullar i en säng framför folk. Fantastiskt. Sen snubben som kom och tittade på, hahahaha.

från senaste säsongen ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast samtidigt. Visst det är kul att se freaks och sådär, men skulle det inte vara sköna människor? Just nu är det ju bara störda människor. :blink:

Jag tror deras definition av sköna människor är störda människor. Man är ju störd om man är 40 år, skriker som en galning och voltar av sin cykel, men så är man ju samtidigt jävligt skön också. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror deras definition av sköna människor är störda människor. Man är ju störd om man är 40 år, skriker som en galning och voltar av sin cykel, men så är man ju samtidigt jävligt skön också. :)

Han var inte ett dugg skön, ett jävla dampbarn bara. :blink:

Tror inte på din definition heller - kolla bara svenska versionen. Leifingmannen, paret som klädde sig likadant, underbara gubben i skogen, Ingvar Hägg m.fl. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han var inte ett dugg skön, ett jävla dampbarn bara. :blink:

Tror inte på din definition heller - kolla bara svenska versionen. Leifingmannen, paret som klädde sig likadant, underbara gubben i skogen, Ingvar Hägg m.fl. :doh:

Dåligt exempel kanske var det kanske, han var riktigt jävla jobbig. Fast jag tror fortfarande det finns en del som tycker han var skön.

Tro vad du vill, men det har varit sköna snubbar i USA nu också. Skunk Ape-mannen var ju fantastisk, ordvitsmannen var ju skön som fan. Riley. En drös sköna människor. Sen får man ju inte glömma bort att det fanns en del störda människor i Norden också, men jag kan hålla med om att folket bara blir sjukare och sjukare, fast det är fortfarande sköna människor.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...