Jump to content

100 Höjdare!


Nord
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 173
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"Har jag berättat om gången vi gjorde ett hack i religen där vi fick napp?"

Nu var det ju inte riktigt så han sa. Men det är det roligaste jag sett på TV någonsin. Jag satt helt ensam och kunde inte andras på fem minuter. Bara skrek rakt ut och fattade inte hur en människa kunde vara så tråkig och mobbad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När/vem var det?

Alla svenskarna stod på en bro och diskuterade vem som var "skönast", det var ju väldigt viktigt för Sten Taxi, när Entertainer-mannen hamnat lite i skymundan och vill komma in i gänget igen. Så han kommer lite från sidan och drar världens lamaste skämt som ingen fattar och det blir helt tyst.. och det är den bästa typen av humor jag vet. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där var ett av de bättre High Chaparall-avsnitten, allvarligt.

Hahaha nja det är jag lite tveksam om, men jävla bra var det!

"Jag må han leva AAAAAAAAAAAHH!!"

Tycker High Chaparall är så mycket mycket bättre än 100 Höjdare! och 100 Höjdare är ändå 100 Höjdare! Men High Chaparall har det lilla extra, det lilla sköna, lugna och trevliga blandat med ständig humor, hahaha så pinsamt när dom satt och sjöng på franska och Filip ville påpeka att han "actually have a good singing voice" men ville bara ursäkte hur han såg ut. Bara Bra eller Anus-musiken är så underbart klassisk också. Fan vad man älskar den, och ändå så kom den in så sent i High Chaparall som det ändå gjorde. Nej klassiskt och coolt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha nja det är jag lite tveksam om, men jävla bra var det!

"Jag må han leva AAAAAAAAAAAHH!!"

Tycker High Chaparall är så mycket mycket bättre än 100 Höjdare! och 100 Höjdare är ändå 100 Höjdare! Men High Chaparall har det lilla extra, det lilla sköna, lugna och trevliga blandat med ständig humor, hahaha så pinsamt när dom satt och sjöng på franska och Filip ville påpeka att han "actually have a good singing voice" men ville bara ursäkte hur han såg ut. Bara Bra eller Anus-musiken är så underbart klassisk också. Fan vad man älskar den, och ändå så kom den in så sent i High Chaparall som det ändå gjorde. Nej klassiskt och coolt.

Vilket avsnitt pratar du om nu egentligen? Senaste var ju med hon från Beverly Hills och barnkalaset och det. Sjöng de på franska då, eller har jag kanske missat något emellan....?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...