Jump to content

100 Höjdare!


Nord
 Share

Recommended Posts

Såg att det började 21:45. Eller det börjar när hockeyn slutar helt enkelt, men dom hade räknat med 21:45. :)

Edit: Så att du inte missar alltså.

Ett medelbra avsnitt som blev bättre ju längre in man kom i det! Jag tyckte dom mötte lite mer 'sköna' människor än 'störda' denna gång. Första killen, muslimen var ju störtskön men lite ja,

omogen pga kisset och bajset.

Men det är säkert konst för honom. Skrattade inte alls under programmet tills Filip

ramlade

, kunde verkligen inte hålla mig längre då. Så klockrent alltså! Hissdamen var hur skön som helst. Sedan var programmet ännu en gång fullt av kommentarer som man skrattade rakt ut åt.

THE ROBOT CITY!

Annars kan det gå riktigt åt helvete

Buskmannen ...... KANSKE

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 173
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tyckte även om när F&F hade sin lilla diskussion om hisstanten var mörkhyad eller inte och de visste inte alls hur de skulle våga fråga henne det. Då drämmer Filip till helt diskret: "Fredrik thought you were black, are you?" eller något liknande varpå Fredrik skäms ihjäl, nästan. Tycker även tigermannen var hur grym som helst nu i eftertanke. Vilket liv, jag skulle vara hur stolt som helst. Sedan garvade man till varje gång F&F blev så fruktansvärt rädda. Som två Tweaks :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha själv tycker jag Filips vurpa på fyllan var roligast. Så klockren och så underbar, och sen den skrattande minen efteråt.

Den första snubben var ju så jävla tragisk, snacka om oskuld. Kul också när hans farsa sa att han jobbade där och hans son sa att det var hans pappa som de hade hälsat på. Snacka om att farsan skäms över honom. Hisstanten var härligt, tänkte genast på han som sitter i Gondolen. Är det inte någon där som har suttit där varje dag ett bra tag? Kroaten med tigrarna var den absolut skönaste snubben. Sången om Bobo, perukskämtet och dörrarna till grindarna var ju så kul. Härlig person! Och hans polare som svarade att han var bosnier när dom frågade han om han var rädd. Skitkul!

Var de inte St. Louis Rams eller något som hans faster ägde?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sedan garvade man till varje gång F&F blev så fruktansvärt rädda. Som två Tweaks :D

Hahaha! :D Det allra bästa är dock i Grattis Världen när de är i Afrika och är ute och jagar och de ger värsta grejen i avsnittet av hur Filip rycker till en gång.. hahhah han är så ful :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte skrattat så mycket och länge åt någonting på länge än när den "falska" buskmannen vred på huvudet fort och dom hade klippt in visslande pipljud till det. Så sjukt jävla fult och roligt, och det blev ännu roligare genom att denna mannen som stog helt jävla stilla inte alls var buskmannen, det var nån random idiot bara. Sjukt roligt. >_<:whistling::lol::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svagare avsnitt igår, men fortfarande inte alls dåligt. Vissa kommentarer var helt klockrena, som vanligt.

"Jag kunde bara döda honom om jag blev trängd."

eller

"Okej, hejdå bitches"

:ph34r:

Håller med, svagare avsnitt men oj vad jag brast ut i skratt när kinesen(?) började förklara hur alla beträtt honom. Hahaha, han var ju omänsklig på det sättet han förklarade allting.

--

Sedan underbart: "JACK - Edvins(?) 92-åriga kompis" eller vad det var. Han var totalskön.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...