Jump to content

100 Höjdare!


Nord
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 173
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tyvärr var det bara en sak jag skrattade åt igår. När den där dvärgen vickade på fingret så att en "klocka" ringde :cry:

Kom på en liten förbättring de kunde haft med. När en av killarna gick ut ur bild med en pensionär (under pensionärs sex inslaget) så hade de sedan när han kom tillbaka ha satt en "HIV" skylt i ansiktet på honom :P.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt bra avsnitt igår. Men fan, det kändes knappast som det var 100 Höjdare. Jag vill ha listor... :cry:

Men skitsamma. Älskar när dom var vid Everglades eller vafan det hette och dom började rabbla massa känispar och grejer. Fantastiskt. Kåta Florida var ju läckert, skulle själv inte tveka på att flytta dit när jag blir 75 år. Hoppas antalet män och kvinnor i snitt stannar kvar. Gummimannen var bara läskig, gillar inte hans gummidockor i sängen. Men Filip var ju så jävla skön när han stannade kvar och fortsatte simma med honom. Superman ville jag bara slå. Dvärgen var lite jobbig, men ändå jävla skön. Garvet var outstanding, och så ding ding-fingret så klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig handlar det ändå inte så mycket om intervjuobjekten eller listorna, utan om Filip och Fredrik. De är bara så jävla bra. Verkligen genuina. Sättet de verkligen bryr sig om människorna de träffar på, hur de verkligen fascineras av dem och sen självklart samspelet dem mellan. Hur de verkligen känner varandra till 100% och kompletterar varandra. De är bäst! :P

Hahaha och att Filip sa till TV4 "I'd rather get ass-raped in an alley in Amsterdam than participate in Let's Dance." :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig handlar det ändå inte så mycket om intervjuobjekten eller listorna, utan om Filip och Fredrik. De är bara så jävla bra. Verkligen genuina. Sättet de verkligen bryr sig om människorna de träffar på, hur de verkligen fascineras av dem och sen självklart samspelet dem mellan. Hur de verkligen känner varandra till 100% och kompletterar varandra. De är bäst! :cry:

Ja, självklart, serien är askön. Jag hoppas (och tror) dock att det kommer avsnitt med mer speciella personer, som gör programmen ännu bättre. Fast jag kollar förstås av samma anledning som dig, även redigeringen är alltid underbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, självklart, serien är askön. Jag hoppas (och tror) dock att det kommer avsnitt med mer speciella personer, som gör programmen ännu bättre. Fast jag kollar förstås av samma anledning som dig, även redigeringen är alltid underbar.

Hehe ja. Pilar med textinformation, hur de räknar hur många gånger någon upprepar samma sak, olika ljud osv :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig handlar det ändå inte så mycket om intervjuobjekten eller listorna, utan om Filip och Fredrik. De är bara så jävla bra. Verkligen genuina. Sättet de verkligen bryr sig om människorna de träffar på, hur de verkligen fascineras av dem och sen självklart samspelet dem mellan. Hur de verkligen känner varandra till 100% och kompletterar varandra. De är bäst! :P

Hahaha och att Filip sa till TV4 "I'd rather get ass-raped in an alley in Amsterdam than participate in Let's Dance." :cry:

Definitivt. Men programmet känns mer som en blandning mellan High Chaparall och Grattis Världen. Det känns faktiskt inte som ett 100 Höjdare program, vilket är synd för 100 Höjdare har ju sin stil. Men det går ju fan inte att klaga, dom är lika bra som alltid.

Let's Dance citatet var ju så jävla klockrent. Det kändes som att dom bevisade att dom är ett steg före den svenska kändiskåren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Definitivt. Men programmet känns mer som en blandning mellan High Chaparall och Grattis Världen. Det känns faktiskt inte som ett 100 Höjdare program, vilket är synd för 100 Höjdare har ju sin stil. Men det går ju fan inte att klaga, dom är lika bra som alltid.

Let's Dance citatet var ju så jävla klockrent. Det kändes som att dom bevisade att dom är ett steg före den svenska kändiskåren.

100 höjdares karaktär tycker jag i och för sig har ändrats från år till år. Det började ju i studion.

Det var ju helt annorlunda jämtemot dagens 100 höjdare.

Varför ska det inte ske en förändring nu? :cry:

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

100 höjdares karaktär tycker jag i och för sig har ändrats från år till år. Det började ju i studion.

Det var ju helt annorlunda jämtemot dagens 100 höjdare.

Varför ska det inte ske en förändring nu? :cry:

Fast.. Det var ju inte det han menade. I studion visade de ju klipp, inte människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

100 höjdares karaktär tycker jag i och för sig har ändrats från år till år. Det började ju i studion.

Det var ju helt annorlunda jämtemot dagens 100 höjdare.

Varför ska det inte ske en förändring nu? :cry:

Jo det är klart det ändras, och det är var ju aldrig 100 Höjdare i de sista säsongerna. Men det var ändå listor, och listorna var för mig en stor del av själva konceptet. Förutom just Filip och Fredrik och deras lysande humor, och sen massa andra grejer förstås. Ingenting emot förändring, men jag säger bara att jag skanar listorna och att det inte kändes som 100 Höjdare. Men det är fortfarande bra.

Sen vill jag bara säga att den första 100 Höjdare säsongen var utan studio. Då var dom i buskar eller i lekparker eller andra märkliga ställen och presenterade klipp.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat tycker jag inte det var så jättebra och jag är lite besviken. :shifty:

Det känns mer som nån sorts rese/kultur/livstils-magasin från USA än som 100 höjdare. Dessutom har t.o.m. jag lite svårt med det där "USA är världens bästa land"-snacket de kör med. Hoppas på bättring i kommande avsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska skönt avsnitt! Det var dock inte så jätteroligt. Men jag precis som Tweak älskar allt annat med dom. Hur dom verkligen pratar med alla och alla frågor och redigeringen och pilar. Det är underbart. Ser framemot nästa avsnitt :shifty:

Älskade verkligen: "Svediiiish", "HIV" och dvärgens skratt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat tycker jag inte det var så jättebra och jag är lite besviken. :)

Det känns mer som nån sorts rese/kultur/livstils-magasin från USA än som 100 höjdare. Dessutom har t.o.m. jag lite svårt med det där "USA är världens bästa land"-snacket de kör med. Hoppas på bättring i kommande avsnitt.

Jag tycker det är bra på så vis att alla är så anti-USA. Det är kul att dom hyllar USA istället för att spy över landet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat tycker jag inte det var så jättebra och jag är lite besviken. :)

Det känns mer som nån sorts rese/kultur/livstils-magasin från USA än som 100 höjdare. Dessutom har t.o.m. jag lite svårt med det där "USA är världens bästa land"-snacket de kör med. Hoppas på bättring i kommande avsnitt.

De har sagt i en intervju att programmet inte ska handla så mycket om just personerna, utan istället vara mer en hyllning till USA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...