Jump to content

100 Höjdare!


Nord
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 173
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Filip och Fredrik är två underbara figurer.. Jag har sett alla deras program och tycker att den nya 100 Höjdare serien är en utav dom bästa dom har gjort.. Precis som HOWHOW sade så bor dillmannen i min stad, eller ja, jag bor 4 mil därifrån men det räknar jag som min stad. :P

Håller med. Grattis världen är nog det bästa ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Ang. första avsnittet i serien.

Besöket hos panelkungen i Teckomatorp.

Efter att jag och mina vänner hade sett avsnittet beslutade vi oss för att åka ner till Teckomatorp och se om man kunde få ett besök hos den goda panelkungen.

Och visst fick vi det. Riktigt trevlig kille faktiskt.

Såg även ett brev ifrån Kanal 5 som innehöll en inbjudan till finalen den 8:e september, Gustav tjata som fan om någon jävla guldbagge, så vi antar att han tog hem skiten.

Bilder.

post-5523-1160660899_thumb.jpg

post-5523-1160661100_thumb.jpg

post-5523-1160661161_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha Golge är fantastisk. "Här skulle man kunna spela in en perfekt porrfilm". Att man äns får den tanken när man bor i en herrgård.

Annars hejade jag på Taxi-snubben. Hans min när dom sa att dom skulle snorta kokain och att han hade sovit i 24 timmar var klockren.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingvar Hägg från Kalmar :D Fan vad skön, "jag borde heta Extrem" :)

Jag och några kompisar funderar på att göra som A.A, och dra hem till Ingvar Hägg och snacka lite B)

Jag och en polare snackade en del med honom vid obs och maxi för ca 5 år sen då man brännde runt på moped och åkte skateboard :P

Han inspekterade skateboardens uppbyggnad och var allmänt trevlig :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, fan att Hägg inte tog hem det. Han var hur skön som helst :). Brukar se honom sitta och spela på Storgatan i Borgholm på sommrarna.

'Jag är extrem, hela jag är extrem. Jag borde heta extrem!'

Han var förjävla smart där när han gick ner snabbt som nummer två på plankan också, och när dom skulle välja bort en bild:

'En påfågel ger man väl ändå inte kokain?!'.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och en polare snackade en del med honom vid obs och maxi för ca 5 år sen då man brännde runt på moped och åkte skateboard :D

Han inspekterade skateboardens uppbyggnad och var allmänt trevlig :)

Haha, fan vad skön :( Men man såg ju i Kalmar-programmet att han bor i dom där lägenheterna runt Djurängs-skolan, lär ju inte vara alltför svårt att hitta.. Sedan så finns han ju säkert på hitta.se ckså, dum jag är B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...