Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Hoppas att härvan med Dick Axelsson löser sig. ( http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,900675,00.html )

Och sen så.

Vidriga jävla HV. Pissgäng. Jag hatar Jämtin, ful jävel, fult jävla namn. HV 71. HV 71, vad är meningen med namnet?

Djurgården var starka i sista och borde ha avgjort matchen, men då ska HV 71 ha en sån jävla tur att få ett power-play i slutminutrarna, äckliga jävlar. Sen blir jag irriterad över den där Gustavsson som slänger in pucken i buren, försöker han vara rolig eller?

Och Sixxe. MoDo är inget topplag, Hoppas dom får kvala. Vore roligt ^_^ . Nu jävlar är man peppad som fan inför Luleå - DIF på onsdag. Eudoros, Ska du?

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas att härvan med Dick Axelsson löser sig. ( http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,900675,00.html )

Och sen så.

Och Sixxe. MoDo är inget topplag, Hoppas dom får kvala. Vore roligt :ermm: . Nu jävlar är man peppad som fan inför Luleå - DIF på onsdag. Eudoros, Ska du?

Dom kommer att vara i toppen denna säsongen. Men hur långt är det mellan Ö-vik och Luleå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eudoros, Ska du?

Om jag ska vad?^_^ Hmm... är lite seg idag. :wub:

Om jag ska tippa på den matchen... så skulle jag gissa på en 2-3 till DIF. Tyvär. :ermm: Men dom känns starka. :)

Och btw... Skrbek utökade sin poängskörd ännu mer igår såg jag, och fäste därmed sin ledning på poängligan över backar även mer. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag ska vad?;) Hmm... är lite seg idag. :(

Om jag ska tippa på den matchen... så skulle jag gissa på en 2-3 till DIF. Tyvär. :D Men dom känns starka. ;)

Och btw... Skrbek utökade sin poängskörd ännu mer igår såg jag, och fäste därmed sin ledning på poängligan över backar även mer. ;)

Jag frågade om du ska gå ^_^

Linköping känns stabila i år. SM-GULD!

Guld åt Mora eller Djurgården

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag frågade om du ska gå :D

Guld åt Mora eller Djurgården

Haha ok. :(

Nää, tror inte föräldrarna är så postiva om jag frågar efter pengar till buss och tåg så att jag kan åka dom ca. 60-70 milen som behövs. ^_^

Men skulle mer än gärna viljat gått... ;)

Men får vänta tills Lule kommer till brynäs istället, nära och bra. ;)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla Pissluleå. Hatar Kalle Kerman, Vad ska den jäveln förstöra för mig för? Stå där och peta in en lös jävla fjollpuck när det är 40s kvar och 2-1 till Luleå. FAN, Sen ska äckelwallgren göra 3-1 i tom kasse också, SKIT

Men Luleå missade en straff, Daniel Larsson totalt ägde i målet, Man kan inte lasta honom

Sen gjorde DIF sitt mål i boxplay, Starkt jobbat

Men ändå. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...