Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Plus Sundström, Skröder, Döme, Salomonsson, Svartvadet och några till. Krizan var inte så jättebra första halvan igår, även om han var bäst på plan sen.

Sundström tror jag kommer "floppa". Han är överskattad. Salomonsson är bättre isf.

Tror Modo, om dom ens kommer till slutspel, tar 8:e platsen isåfall.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sundström tror jag kommer "floppa". Han är överskattad. Salomonsson är bättre isf.

Tror Modo, om dom ens kommer till slutspel, tar 8:e platsen isåfall.

Haha, ser ju bättre ut nu i alla fall. Sundström har då inte gjort bort sig än i alla fall. 3 mål än så länge. Luleå däremot kanske t.o.m får kvala i år, men det tror jag inte. Har dom vunnit någon match än?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ser ju bättre ut nu i alla fall. Sundström har då inte gjort bort sig än i alla fall. 3 mål än så länge. Luleå däremot kanske t.o.m får kvala i år, men det tror jag inte. Har dom vunnit någon match än?

Samtidigt har han inte varit beundransvärt duktig, som det lät att han var.

Ja, Luleå har vunnit, faktiskt bara vunnit 1 match mindre än Modo.

Haha, "kvala"... Skulle gissa på att det är större chans att ett lag som Modo får göra det. Fast, jag tror inte dom heller kommer få göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samtidigt har han inte varit beundransvärt duktig, som det lät att han var.

Ja, Luleå har vunnit, faktiskt bara vunnit 1 match mindre än Modo.

Haha, "kvala"... Skulle gissa på att det är större chans att ett lag som Modo får göra det. Fast, jag tror inte dom heller kommer få göra det.

Kom förfan nu inte och säg att Luleå har bättre trupp än MoDo, för då börjar jag skratta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom förfan nu inte och säg att Luleå har bättre trupp än MoDo, för då börjar jag skratta.

Ja inte fan säger jag att dom har sämre iaf. :rolleyes:

Men vänta bara, bara vänta, i slutet av säsongen kommer tabellen tala sitt klara språk.

Jag sitter inte och påstår att Lule kommer vinna SM-guld, men dom kommer garanterat gå bättre än Modo.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det är även Luleå - MoDo ikväll. :shifty:

Håller Luleå samma klass som mot brynäs, då får dom nog t.o.m stryk av mitt lokala divison 2 A-lag. Så får hoppas dom rycker upp sig inför ikväll.

Men jag tror ändå på förlust ikväll. Vet inte varför, det känns så bara.

Skulle chansa på en 4-2, 5-2 till Modo som jag skrev några poster bak.

Edit: Btw, någon som vet om det visas någon match på Canal + ikväll?

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det är även Luleå - MoDo ikväll. :shifty:

Håller Luleå samma klass som mot brynäs, då får dom nog t.o.m stryk av mitt lokala divison 2 A-lag. Så får hoppas dom rycker upp sig inför ikväll.

Men jag tror ändå på förlust ikväll. Vet inte varför, det känns så bara.

Skulle chansa på en 4-2, 5-2 till Modo som jag skrev några poster bak.

Edit: Btw, någon som vet om det visas någon match på Canal + ikväll?

Japp, Luleå-MoDo ikväll. På canal+ sänder dom Malmö-Frölunda. Tippar på 4-2 till Modo. Tror Luleå har lärt sig en liten läxa efter Brynäs, så det blir nog en tuff match. Hur långt är det från Ö-vik till Luleå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vidriga jävla HV. Pissgäng. Jag hatar Jämtin, ful jävel, fult jävla namn. HV 71. HV 71, vad är meningen med namnet?

Djurgården var starka i sista och borde ha avgjort matchen, men då ska HV 71 ha en sån jävla tur att få ett power-play i slutminutrarna, äckliga jävlar. Sen blir jag irriterad över den där Gustavsson som slänger in pucken i buren, försöker han vara rolig eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...