Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Jodå, det kan jag. Men Tingsryd i Div.1 har mer än 50 man i deras klack. Och JK som ni kallar er har mindre klack än bortasupporternas!

Vem tror du bryr sig om Tingsryd i division 1? :D

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen, jag säger bara att t.o.m dom har mer än 50 man i sin klack. Och Tingsryd är ett litet sketet samhälle.

I Kalix där jag bodde förrut (stava?), Där var det ca 1000 på varje match. Vad för sorts människor satt i klacken tror du?

Små jävla tioåringar, 50st tioåringar är inte en bättre klack än två järnkaminer. I dom lägre divisionerna ser klackarna ut så. Nu jävlar är du imponerad, Tänk om MoDos klack skulle ha tioåringar va? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Kalix där jag bodde förrut (stava?), Där var det ca 1000 på varje match. Vad för sorts människor satt i klacken tror du?

Små jävla tioåringar, 50st tioåringar är inte en bättre klack än två järnkaminer. I dom lägre divisionerna ser klackarna ut så. Nu jävlar är du imponerad, Tänk om MoDos klack skulle ha tioåringar va? :wub:

Tänk om Modos klack skulle ha 30+ ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hela jävla Djurgårdsklacken suger förfan, 50 man i en klack! De är ju fan så ett Div.1 lag har mer.

Spelar det någon roll? Brynäsklacken var minst 100 i matchen, dom överröstades. När vi mötte Timrå kom dte minst 2-300, dom överröstades också. Kolla vad dibel säger, kvantitet går före kvalitet. Sen tror jag om alla hade intresset av ganska enkelt skulle kunna bli Sveriges bästa klack, tyvärr är ju inte fotbollssäsongen slut än...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar det någon roll? Brynäsklacken var minst 100 i matchen, dom överröstades. När vi mötte Timrå kom dte minst 2-300, dom överröstades också. Kolla vad dibel säger, kvantitet går före kvalitet. Sen tror jag om alla hade intresset av ganska enkelt skulle kunna bli Sveriges bästa klack, tyvärr är ju inte fotbollssäsongen slut än...

Fan vad w0rd.

OffT:När ska SiXxe lämna forumet egentligen?

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen, jag säger bara att t.o.m dom har mer än 50 man i sin klack. Och Tingsryd är ett litet sketet samhälle.

Skulle gissa på att det är som pimpen säger. I stockholm har dom mycket annat att kolla på, foboll, bandy etc...

I Skellefteå t.e.x, finns det inget annat än hockey nästan. Därmed mer publik.

Och skulle gissa på att Tingsryd inte är så framgånsrik i allt för många andra stora sporter...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle gissa på att det är som pimpen säger. I stockholm har dom mycket annat att kolla på, foboll, bandy etc...

I Skellefteå t.e.x, finns det inget annat än hockey nästan. Därmed mer publik.

Och skulle gissa på att Tingsryd inte är så framgånsrik i allt för många andra stora sporter...?

Rätt! Inför Svenska cupen i hokky så ska ni få se på publiksiffror...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad w0rd.

OffT:När ska SiXxe lämna forumet egentligen?

Jag tänker aldrig lämna haha. Och Tingsryds klack har då verkligen inga 10-åringar haha.

Skulle gissa på att det är som pimpen säger. I stockholm har dom mycket annat att kolla på, foboll, bandy etc...

I Skellefteå t.e.x, finns det inget annat än hockey nästan. Därmed mer publik.

Och skulle gissa på att Tingsryd inte är så framgånsrik i allt för många andra stora sporter...?

Jo, det har du iofs rätt i. I Tingsryd finns det inget annat än hockey typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onödigt inlägg eller :wub:

Om och jag säger OM Sv Cupen införs i hokky så skulle det kunna bli några trevliga matcher nån gång ibland ;)

Kan tänka mig Hammarby-Djurgrn ;)

Fullsatt på Globen, Ena långsidan med Järnkaminer och andra med BajenFans.

Det skulle vara en jävla stämning det :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du finns ju där, Du är väl sju eller något?

Jag är 14 och hatar Tingsryd. Tog bara dom som exempel.

Fullsatt på Globen, Ena långsidan med Järnkaminer och andra med BajenFans.

Det skulle vara en jävla stämning det :wub:

Haha, det skulle inte bli fullsatt. Stockholmarna har inget intresse för hockey. Möjligtvis skulle det nog vara lite Bajenfans men inga Djurgårdare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...