Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Jävla Pissluleå. Hatar Kalle Kerman, Vad ska den jäveln förstöra för mig för? Stå där och peta in en lös jävla fjollpuck när det är 40s kvar och 2-1 till Luleå. FAN, Sen ska äckelwallgren göra 3-1 i tom kasse också, SKIT

Men Luleå missade en straff, Daniel Larsson totalt ägde i målet, Man kan inte lasta honom

Sen gjorde DIF sitt mål i boxplay, Starkt jobbat

Men ändå. ^_^

Nja. Det var många krassliga och lång resa. Man ska inte gråta floder. 3-1 är ändå ganska starkt. Men jag är jävligt hockeysugen nu. Funderar på att ta tåget in nu på lördag, tror jag det är. Tror även det är Brynäs som kommer åka på torsk. Damn, jag är jävligt sugen.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla Pissluleå. Hatar Kalle Kerman, Vad ska den jäveln förstöra för mig för? Stå där och peta in en lös jävla fjollpuck när det är 40s kvar och 2-1 till Luleå. FAN, Sen ska äckelwallgren göra 3-1 i tom kasse också, SKIT

Men Luleå missade en straff, Daniel Larsson totalt ägde i målet, Man kan inte lasta honom

Sen gjorde DIF sitt mål i boxplay, Starkt jobbat

Men ändå. :D

Åhhh, är det inte underbart? (w00t)

Älskar Kerman. ^_^

Nä men starkt gjort utav Lule tycker jag. Trodde inte dom skulle vinna faktiskt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JK har ju funnits i 25 år så var det ja... :lol:

Sen användes samma OH på derbyt mot Bajen :o

Fantasi av Fabriken :):lol:

"Bajen Fans 25 år - samma namn, utan avbrott"

Jag skulle kunnat skriva Järnkaminerna/Blue Saints. Men man ska inte skilja på dom två. Blue Saints la aldrig ner, det bytte bara namn för man ändrade ställning. Så något avbrott behöver man inte tala om. Sen att man använde samma OH är väl inte särskilt konstigt? Och ni ska ju inte säga ett skit med tanke på att ni använde samma flaggor i Aik-derbyt, Gais-matchen på hemmaplan och Öis-matchen på hemmaplan.

Angående matchen idag så var den ganska kul trots resultatet. Det var tamefan mer Brynäs-fans för dagen än vad det var Järnkaminer. Men ljudmässigt så var vi riktigt grymma. Skön match från klackens sida idag, trots cirka 50 man.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...och Lule gick på en nit. förlust 3-1 mot Linköping.

Att dom inte utnyttjade powerplayet! >_<

Aja, snart anländer Bartecko iaf... ;)

Han lär bli anledningen till att jag får stå och trängas med apskaft på LuleFans läktaren några matcher i år.

Jävlar vad duktig han är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han lär bli anledningen till att jag får stå och trängas med apskaft på LuleFans läktaren några matcher i år.

Jävlar vad duktig han är.

Ja det kan man säga, tror han kommer bli en stark tillgång för Luleå.

Och jag skulle gissa att han kommer gå bättre än den där överbetalda sk. "stjärnan Hrdina" i HV71. Som dom fick hosta upp enormt med pengar med.

Bartecko är enligt mig Elitseriens bästa spelare. När han vill. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle kunnat skriva Järnkaminerna/Blue Saints. Men man ska inte skilja på dom två. Blue Saints la aldrig ner, det bytte bara namn för man ändrade ställning. Så något avbrott behöver man inte tala om. Sen att man använde samma OH är väl inte särskilt konstigt? Och ni ska ju inte säga ett skit med tanke på att ni använde samma flaggor i Aik-derbyt, Gais-matchen på hemmaplan och Öis-matchen på hemmaplan.

Angående matchen idag så var den ganska kul trots resultatet. Det var tamefan mer Brynäs-fans för dagen än vad det var Järnkaminer. Men ljudmässigt så var vi riktigt grymma. Skön match från klackens sida idag, trots cirka 50 man.

Ja men flaggor e flaggor OH e OH! Kul att ni sjöng med 50 man kanke inte lika högt om oss men ni är väl på god väg kanske! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...