Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Ska jag var aärlig tror jag att DIF kommera att bli vassa i år..

.

Heja Djurgården!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wub:

Japp, Heja heja

Ja jag måste erkänna att den Saudiarabiska ligan lockar. :wub:

Bo i ett lerhus och bära turban, thats life. :wub:

Whit a coke my friend

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hoppas verkligen Djurgårn låter oss Järnkaminer få se lite rikitg Järnkamins-PowaH^ i år...

Med tanke på den go som finns i laget det här året så kan man nästan garantera det. Jag tror även folk kommer vända sig till Globen nu också, krävs bara att fotbollsäsongen tar slut och DIF fortsätter spela som dom gör. Kan t.o.m. bli så att folk kommer tidigare med tanke på dessa veklingar vi har på fotbollsplanen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på den go som finns i laget det här året så kan man nästan garantera det. Jag tror även folk kommer vända sig till Globen nu också, krävs bara att fotbollsäsongen tar slut och DIF fortsätter spela som dom gör. Kan t.o.m. bli så att folk kommer tidigare med tanke på dessa veklingar vi har på fotbollsplanen.

Det inlägget lät för jävla rätt på nått vis*kling, kling*

*DIF-signatur & Ava paket upplockat (tillfälligt, knaske kommer nått sen...*

Edit:Hmh, bara järnkaminer som skriver här typ... har vi redan krossat allt motståd mån tro?

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vann ju visserligen Timrå igår så nu ligger Djurgården tvåa i tabellen.

Men vi har gjort dubbelt så många mål som Timrå >_<

Nu är det Djurgården mot Modo i Swedbank Arena, Det blir tufft eftersom klacken där ska vara förbannat bra, Och att MoDo är fyra i tabellen just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vann ju visserligen Timrå igår så nu ligger Djurgården tvåa i tabellen.

Men vi har gjort dubbelt så många mål som Timrå >_<

Nu är det Djurgården mot Modo i Swedbank Arena, Det blir tufft eftersom klacken där ska vara förbannat bra, Och att MoDo är fyra i tabellen just nu.

självklart kommer man hålla ett öga på denna matchen, men Jag hoppas verkligen Järnkaminerna vinner..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det Djurgården mot Modo i Swedbank Arena, Det blir tufft eftersom klacken där ska vara förbannat bra, Och att MoDo är fyra i tabellen just nu.

Har hört att hela atmosfären där ska vara bra. Ska bli spännande att se, med tanke på hur DIFs tidigare motståndare inlett så kan detta bli en ganska tuff kamp. Modo verkar heta och man ska absolut inte underskatta detta lag, framför allt inte på deras egen hemmaplan. Tydligen gjorde Malmö alla sina 3 mål i Power-Play i förra Modo-matchen, satt det numerära överläget ska vi satsa stenhårt på, det kan sänka Modo. Men jag tror faktiskt på torsk ikväll, Modo kommer bli tuffa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har hört att hela atmosfären där ska vara bra. Ska bli spännande att se, med tanke på hur DIFs tidigare motståndare inlett så kan detta bli en ganska tuff kamp. Modo verkar heta och man ska absolut inte underskatta detta lag, framför allt inte på deras egen hemmaplan. Tydligen gjorde Malmö alla sina 3 mål i Power-Play i förra Modo-matchen, satt det numerära överläget ska vi satsa stenhårt på, det kan sänka Modo. Men jag tror faktiskt på torsk ikväll, Modo kommer bli tuffa.

Jo Modo är ett bra lag, men tror faktiskt inte vi får torsk till kvällsmiddag...

När börjar den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...