Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Oh, just det ja, hockey ikväll ju! :lol:

Hade totalt glömt bort det. :P

Luleå - Brynäs.

Kommer verkligen bli en tuff match skulle jag gissa på. Fast... chansar på udda målsvinst för lule, 3-2, avgörande mål utav Pavel Skrbek, pass utav Martin Chabada. ;)

Sällan, Brynäs vinner med uddamålet.

18-åringen gör avgörande målet ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sällan, Brynäs vinner med uddamålet.

18-åringen gör avgörande målet ^^

Förbannade helv*te, 4-0 stog det till brynäs när jag lessna och sket i att fortsätta titta. ^_^

Så du får mer än rätt... :)

Bäckström hade hunnit med 1 mål och 2 assists när jag slutade titta (på text tv ;)) . :D

Aja, svagt av Luleå tycker jag. Hemmaplan och allt. ^_^

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med, MoDo har börjat bra och Luleå har lite för svag trupp i år.

Tycker inte Luleå har för svag trupp. Om man tittar så är den inte nämnvärt sämre än ifjol, förutom den tunga förlusten Jonas Nordqvist då.

Fast den tänkte ersättaren, Martin Chabada, har börjat väldigt bra. Och har tillsammans med Pavel Skrbek hitills varit en av elitseriens bästa och mest producerande kedjor.

Tror inte det är truppen det står och hänger på för Lule, är nog mer , åtminstonde i detta nu, psyket. Och att dom är så förbannat ojämna.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte Luleå har för svag trupp. Om man tittar så är den inte nämnvärt sämre än ifjol, förutom den tunga förlusten Jonas Nordqvist då.

Fast den tänkte ersättaren, Martin Chabada, har börjat väldigt bra. Och har tillsammans med Pavel Skrbek hitills varit en av elitseriens bästa och mest producerande kedjor.

Tror inte det är truppen det står och hänger på för Lule, är nog mer , åtminstonde i detta nu, psyket. Och att dom är så förbannat ojämna.

Dom har sämre trupp än förra året, det har dom. Tror knappt dom kommer till slutspel i år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom har sämre trupp än förra året, det har dom. Tror knappt dom kommer till slutspel i år.

Luleå har en bättre trupp i år. Det vet alla som följt deras värvningar.

Vilket du inte alls har verkar det som

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...