Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Jodå, Det går bra. Men där rök ju mitt Skelleftetips. Fan också

DIF vinner väl iaf idag. Synd att man inte har C+ så man kan titta på dom TV-sända matcherna

Jo lika för mig, så jag kollar på http://stats.swehockey.se/ live från matcherna. :)

Doh! Luleå - Skellefteå 2-1. ^_^

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo lika för mig, så jag kollar på http://stats.swehockey.se/ live från matcherna. ^_^

Doh! Luleå - Skellefteå 2-1. :)

Jag försöker lyssna med SR's radio men webbradio funkar inte för mig. Bra tips, Tack för det.

Men dom jävlarna Frölunda reducerade.. Och i dagens expressen så tror den där Eskil att DIF möter Färjestad idag ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad ni snackar, hänger ju för satan inte med här.

Hoppas vi spöar sillstryparna, skön ledning iaf. Ottosson båda och Umicevic och Ölvestad passade till båda, vilken femma.

Men man ska inte ge upp Frölunda för att man leder. Man får inte ge upp för att det är ju trots allt Frölunda man möter. Men det känns bra, det gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad ni snackar, hänger ju för satan inte med här.

Hoppas vi spöar sillstryparna, skön ledning iaf. Ottosson båda och Umicevic och Ölvestad passade till båda, vilken femma.

Men man ska inte ge upp Frölunda för att man leder. Man får inte ge upp för att det är ju trots allt Frölunda man möter. Men det känns bra, det gör det.

Helt klart, Det känns ruggigt bra.

Ännu bättre om Ottoson kommer och gör ett hattrick, På pass av Draagan igen ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt klart, Det känns ruggigt bra.

Ännu bättre om Ottoson kommer och gör ett hattrick, På pass av Draagan igen ^_^

Naj det finns inte på kartan. Ottosson, hattrick, Scandinavium, nehej det går inte ihop. Men fan om dom tappar detta. Skulle bli den perfekta starten på säsongen. Jag som sa till en vän i skolan, vinner vi ikväll, då blir det SM-guld. Nu är det ju i och för sig hör jävla många matcher som helst, men spekulera, det är livet.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha 3-1, Ottosson, vafan är det med honom? Det finns alltså på kartan, livet är ett mysterium. Var det Umicevic och Ölvestad som passade då går jag förfan och lägger mig och skiter i det här.

Vad sa jag till dig?

Nu var det ju Ölvestad och inte Draagan som passade, Men iaf ^_^

Så jävla nöjd jag är

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eudoros, jo men jag uttryckte mig lite fel ^_^

Menade att luleå har vunnit många mer matcher i elitserien är Skellefteå, tror jag iaf ^_^

Eftersom Skellefteå har vunnit mer SM guld än lule, och jag tror att dom sammanlagt har spelat i elitserien mer år med, så tror jag faktiskt att Skellefteå har vunnit mer matcher än Luleå har i elitseriehistorian. :P Men jag fattar vad du menar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...