Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Åh, tack så mycket. :wub:

Inga problem.

Äntligen ger man den där mallgrodan Ledin en propp: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,892558,00.html

Helvete va DimpZ? Wernblom skadad: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,892568,00.html

DIF-Linköping idag då. Tror på att vi vinner med uddamålet sent i tredje

Har Dick fått klartecken att spela ännu? Han lär behövas mot LHC, Nu ska vi förnedra Cechmanek i kassen

LHC's "invasion" i globen på fyra bussar klassas ju som invasion också :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen ger man den där mallgrodan Ledin en propp: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,892558,00.html

Helvete va DimpZ? Wernblom skadad: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,892568,00.html

DIF-Linköping idag då. Tror på att vi vinner med uddamålet sent i tredje

Det är bra att han får känna på lite han med. Så som han åker runt och jävlas. :lol:

Det var ju... extrem otur för Skellefteå. Wernblom var ju rankad den hetaste Forwarden hitills av media. 4 mål på 3 matcher om jag inte minns fel.

Tror även jag att DIF vinner, dom känns starka på något vis. :P

Och btw, lite NHL offtopic, Foppa gjorde comeback inatt han med. 1 Poäng direkt. :wub:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faaan, han är ju fan viktig för laget :/

Helt klart.

1-1 mellan DIF o Linköping. Djurgårdens mål gjordes av.. Kristoffer Ottoson -Surprise surprise!-

Edit. Nu är det 2-2, Draagan Umicievic gjorde Djurgårdens mål

Edit2. Nu jävlar, Straff till DIF!

Edit3. Draagan Umecievic bränner straffen

Edit4. 3-2 till Djurgården, Pär Bäcker

Edit5. 4-2 till Djurgården, 11.36 in i sista perioden! PATRIC HÖRNQVIST

Edit6. 5-2 :angry:

Edit7. 6-2 B):lol::P :P

Edit8. Matchen slut :P:D :D :D :D :D :D

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vilka baljor vi fick skåda idag då. Dragans dragning var mysfaktor nummer ett. Brembergs smörpass till Hörnqvist som bara har å lägga in den, man myser inte lite. Sen avslutar Kung Bremberg hela ceremonin själv med en stenhård backhand, så ska hockey vara.

Linköping såg ut som veklingar, DIF gör dom nog jävligt dåliga. Och vilken jävla b-klack, många till antalet, men tysta som helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vilka baljor vi fick skåda idag då. Dragans dragning var mysfaktor nummer ett. Brembergs smörpass till Hörnqvist som bara har å lägga in den, man myser inte lite. Sen avslutar Kung Bremberg hela ceremonin själv med en stenhård backhand, så ska hockey vara.

Linköping såg ut som veklingar, DIF gör dom nog jävligt dåliga. Och vilken jävla b-klack, många till antalet, men tysta som helvete.

Vågar du tro på SM-guld nu? Jag tippade ju det under försäsongen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vågar du tro på SM-guld nu? Jag tippade ju det under försäsongen

Nej det vågar jag inte. Elitserien är lika jämn som vanligt, plus att detta Djurgården har ett ungt lag och kanske inte räcker hela säsongen. Men fortsätter man lira som man gjort ibörjan så kan man med alla enkla omständigheter nå en final. Men det handlar då om att orka. Sen får man inte glömma att det är nästa säsong som man satsar riktigt högt på, så man får inte hängla fläskläpp om det inte skulle gå bra. Men visst finns chansen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det vågar jag inte. Elitserien är lika jämn som vanligt, plus att detta Djurgården har ett ungt lag och kanske inte räcker hela säsongen. Men fortsätter man lira som man gjort ibörjan så kan man med alla enkla omständigheter nå en final. Men det handlar då om att orka. Sen får man inte glömma att det är nästa säsong som man satsar riktigt högt på, så man får inte hängla fläskläpp om det inte skulle gå bra. Men visst finns chansen.

Du vågar väl tro iaf? :D

Men 6-2 mot ett SM-guld tippat lag, Det är klass. Hoppas det håller i sig hela säsongen

10. Oktober smäller det, DIF-Luleå i COOP Arena, Gahh, Vad jag längtar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vågar väl tro iaf? :wub:

Men 6-2 mot ett SM-guld tippat lag, Det är klass. Hoppas det håller i sig hela säsongen

10. Oktober smäller det, DIF-Luleå i COOP Arena, Gahh, Vad jag längtar

Gaah. Jag tror alla lag kan vinna. Men Djurgården är just nu en av de större favoriterna. Men jag vågar inte tro efter tre matcher.

Men nu är det fotboll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...