Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Jahopp ikväll är det derby, AIK-Hammarby, och jag ligger hemma med feber osv. tur för min del att det inte var fotboll då jag inte är så insatt i hockeyn och har heller aldrig varit, men går ändå på rätt många matcher varje vinter för att förminska längtan till fotbollen (som dock bara blir större och större ju mer hockey man går på).

Skiter i om topicen lyder "Elitserien", jag klassar denna som en vanlig hockey-tråd (w00t).

EDIT: Hade lite bråttom där.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet att jag inte ska.

Varför inte det nudå? något fel på dif?

Jag struntar i hur långt ifrån du bor, jag känner ett 10-tal Gnagare som sitter och åker fram och tillbaka bla. från Dalarna för att se AIK spela både hockey och fotboll, borta som hemma.

Även jag åker en bit för att se mitt kära lag ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte det nudå? något fel på dif?

Jag struntar i hur långt ifrån du bor, jag känner ett 10-tal Gnagare som sitter och åker fram och tillbaka bla. från Dalarna för att se AIK spela både hockey och fotboll, borta som hemma.

Även jag åker en bit för att se mitt kära lag ibland.

Talar detta tydligt språk?

-.-

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla skön vinst. Nu kan man gå och lägga sig med en njutning. Vilken rökare från Ask. Frölunda fortsätter tappa poäng, fortsätter man såhär då blir det inget slutspel i år, haha. Fast snart kommer dom värva någon jävel och svish svash svosh så ligger dom där Linköping helt plötsligt ligger nu. Jävligt bra drag i Globen också, detta har man längtat efter.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...