Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Iofs övertygade han inte precis under lockoutsäsongen men har gjort 2 bra år i Italien och Tyskland tror jag det var. I Tyskland gjorde han ju 27 poäng på 50 matcher!

Både Tysklands och Italiens liga håller dålig klass jämnfört med den svenska. Men just nu kommer han väl ifrån Schweiz, om jag förstått rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Malmö ska krossas idag. Fint att Fernholm kommer tillbaka.

Nu står Linus Klasén högst upp på min värvningslista

Och vem sjutton är Linus Klasén?

Högst på min värvningslista står/kommer alltid stå Mats Sundin. Jag vet själv att han sagt att han aldrig kommer gå till Djurgården. Men med rätt övertalningskänsla och ett vunnet Stanley Cup-guld för Toronto i år så kasnke han avslutar sin karriär i Stockholm, det vore drömmen med tanke på att han är världens bäste ishockeyspelare genom tiderna. Så det så. Det är annat än Pierre Hedin det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vem sjutton är Linus Klasén?

Högst på min värvningslista står/kommer alltid stå Mats Sundin. Jag vet själv att han sagt att han aldrig kommer gå till Djurgården. Men med rätt övertalningskänsla och ett vunnet Stanley Cup-guld för Toronto i år så kasnke han avslutar sin karriär i Stockholm, det vore drömmen med tanke på att han är världens bäste ishockeyspelare genom tiderna. Så det så. Det är annat än Pierre Hedin det...

Mats Sundin är verkligen inte bäst i världen! Det är tamej fan "Foppa". Och visst är Sundin bättre än Hedin, men egentligen kan man inte jämföra dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det ju troligtvis så att Fernholm ska spela redan ikväll mot Malmö. Det är annat om man jämför med Pierre Hedin det. Nu är det dags för revansch.

Fernholm är en spelare jag gillar starkt, gillar hans sätt att gå på kropp ofta. ^_^ Vart väldigt imponerad utav hans insats i DIF under "lockout - säsongen", då han typ var en av dem bästa backarna, och det i sällskap med backar som t.e.x Dan Boyle.

Nej, Foppa är bäst!

Foppa var åtminstonde förr världens bästa spelare i min mening, men nu när han har skador tamejfan hela tiden så han kommer aldrig upp i samma standard som han hade förr, då han stundtals var olsagbar. Men visst, han blixtrar fortfarande till ibland.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Foppa var åtminstonde förr världens bästa spelare i min mening, men nu när han har skador tamejfan hela tiden så han kommer aldrig upp i samma standard som han hade förr, då han stundtals var olsagbar. Men visst, han blixtrar fortfarande till ibland.

Jo visst är han skadad ofta. Hörde på radion för någon dag sen att han kanske t.o.m var tvungen att pensionera sig efter denna säsong ^_^. Då blir det ju inget MoDo som jag har hoppats på. Men när han väl är på isen, så är han nästan oslagbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo visst är han skadad ofta. Hörde på radion för någon dag sen att han kanske t.o.m var tvungen att pensionera sig efter denna säsong ^_^. Då blir det ju inget MoDo som jag har hoppats på. Men när han väl är på isen, så är han nästan oslagbar.

Oslagbar har han ju inte direkt visat uppden här säsongen. Visst är han grym vissa stunder. Men Foppa håller verkligen inte längre, och absolut inte som världens bästa hockeyspelare.

Och visst kan man jämföra Sudden och Pierre Hedin. Speciellt om Sudden vänder hem till Djurgården, då kan man ju fråga sig vem som är den bästa hemvändaren?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oslagbar har han ju inte direkt visat uppden här säsongen. Visst är han grym vissa stunder. Men Foppa håller verkligen inte längre, och absolut inte som världens bästa hockeyspelare.

Och visst kan man jämföra Sudden och Pierre Hedin. Speciellt om Sudden vänder hem till Djurgården, då kan man ju fråga sig vem som är den bästa hemvändaren?

Konstigt att det inte gått bra i år. För det första har Flyers inte varit direkt bra och för det andra så har han en svårläkt skada i foten, så han har ju inte spelat så mycket heller. Och visst hade Sundin varit en bättre hemvändare, men just nu kan man inte jämföra dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt att det inte gått bra i år. För det första har Flyers inte varit direkt bra och för det andra så har han en svårläkt skada i foten, så han har ju inte spelat så mycket heller. Och visst hade Sundin varit en bättre hemvändare, men just nu kan man inte jämföra dom.

Man kan jämföra Sidney Crosby med någon fyrtiofemåring i Division 4.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...