Jump to content

Hockeytråden!


Gof
 Share

Recommended Posts

Definitivt. 3-1 är det inte en susning om. Luleå är svagt efter schabraket mot Frölunda, Djurgården starka efter upphämtningen mot Brynäs.

2-4 tippar jag. Sista målet av Umecievic i tom kasse

Lyllo. :) Pöh, Lules upphämtning mot Linköping var inte att klaga på den heller. Och själv tror jag fortfarande DIF har skälvningar kvar från Malmö matchen... :) Aja, den som lever får veta. :mellow: Nu ska jag gå och titta om matchen visas på TV alternativt PPV.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen tillbaka nu då! För MoDo går det ju hyffsat nu iaf. Dom vann ju mot Frölunda med 6-1 och mot Mora med 6-2. Nu måste vi bara vinna 6-poängsmatchen mot FBK på torsdag!

Japp, DIF fick verkligen pisk av MODO.

Fan, Du är här igen :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi kommer ihåg lördagsmatchen...

Och vi har inte glömt våran sista period i lördagsmatchen heller... Men, men. Jag underskattar inte DIF, det är fortfarande mer än match. :mellow:

Pierre Hedin är i min mening överskattad, och levde i MoDo mest på att han farsa satt och styrde och ställde i styrelsen, eller vart det nu var.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vi har inte glömt våran sista period i lördagsmatchen heller... Men, men. Jag underskattar inte DIF, det är fortfarande mer än match. :mellow:

Pierre Hedin är i min mening överskattad, och levde i MoDo mest på att han farsa satt och styrde och ställde i styrelsen, eller vart det nu var.

Just precis.

Pierre Hedin. Jag hade ett hockeykort på honom när jag var mindre, usch vad ful han var. Har själv hört att Mika Hannula ska vara påväg till DIF eftersom hans familj bor i Stockholm. Hannula - Hörnqvist - Ask. Vilken line.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pierre Hedin är i min mening överskattad, och levde i MoDo mest på att han farsa satt och styrde och ställde i styrelsen, eller vart det nu var.

Just precis.

Pierre Hedin. Jag hade ett hockeykort på honom när jag var mindre, usch vad ful han var. Har själv hört att Mika Hannula ska vara påväg till DIF eftersom hans familj bor i Stockholm. Hannula - Hörnqvist - Ask. Vilken line.

Jag tycker verkligen inte han ska underskattas, han ligger ju 4 i poängligan för backar genom tiderna! Och vem bryr sig om han är ful? Bra är han iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har själv hört att Mika Hannula ska vara påväg till DIF eftersom hans familj bor i Stockholm. Hannula - Hörnqvist - Ask. Vilken line.

Kan så vara. Han har ju tydligen haft ganska allvarliga problem med familjen nu hemma i Jönköping, och har tagit "time-out" ett tag. Vem vet, ett miljöombyte kanske är det rätta.

Edit: Bah, åt helvete med Pär Bäcker... :/

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan så vara. Han har ju tydligen haft ganska allvarliga problem med familjen nu hemma i Jönköping, och har tagit "time-out" ett tag. Vem vet, ett miljöombyte kanske är det rätta.

Edit: Bah, åt helvete med Pär Bäcker... :/

Precis. Och eftersom hans familj bor i Stockholm så är ju DIF inte helt uteslutet. Och SiXxe, inte vet jag, men jag anser det någorlunda intressant.

3-1. Är det paus eller vad är det frågan om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis. Och eftersom hans familj bor i Stockholm så är ju DIF inte helt uteslutet. Och SiXxe, inte vet jag, men jag anser det någorlunda intressant.

3-1. Är det paus eller vad är det frågan om?

Det är ca. 5 minuter kvar utav 2:a perioden.

Du kan ju kolla siffrorna live här: http://stats.swehockey.se/online/39/90001/...ame_default.htm

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...