Jump to content

Blink 182, +44, Angels & Airwaves


Weener
 Share

Recommended Posts

blink-182 ÄR TILLBAKA! JAAAAAAAAAAAAAAAAA

KAN INTE BESKRIVA DENNA JÄVLA LYCKA! FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII FAAAAAAAAAAN

blink-182 ÄR TILLBAKA! JAAAAAAAAAAAAAAAAA

WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOO! FAN VAD GRYMT!

Trots att jag inte lyssnat på dem på ett tag och flera personer på forumet ogillar deras musik något otroligt så är jag fan i mig glad att höra att dem är tillbaka! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd att frakten kostar mer än själva tröjan. :( Tröjan kostar 30 dollar och frakten går på ~31 dollar.. Så det blir 500 spän för något som man inte vet hur det sitter. Och man får ju inte prova den och sedan skicka tillbaka.. Hade jag sett den på någon svensk sajt så hade jag köpt den direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att läst denna artikel känner jag lite likadant. Inte att jag lyssnade på Blink när dem fortfarande spelade sin indierock, utan för att det känns lite som att man växt ur blinkåldern på senare tiden. Men nu när dem är återförenade känns det bara så grymt. Har de senaste dagarna ägnat mig rätt mycket åt att lyssna på Blinks album och jag gillar verkligen de senare albumen, speciellt Blink 182. Det är riktigt bra. Det roliga är väl att jag faktiskt gillar det och att jag faktiskt många gånger under dagen gått och glatt mig åt att de är tillbaka. Jag trodde verkligen aldrig att de skulle återförenas, men ja, nu är dem där igen. Känns grymt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med dig Kicken, hade nästan glömt bort dom på senaste tid. Men den senaste veckan sen dom gick ut med det har jag kollat Blink videos, lyssnat på blinkmusik och läst artiklar och uppdaterat alla forum jag hittat efter nyheter.

En nyhet är att ikväll ska Tom svara på frågor på nån sida om man vill fråga, så vi kommer nog få lite mer klarhet i det hela. Egentligen vet vi ju bara att dom är tillbaka och gör en skiva, dock skrev Tom på sin blogg att AvA aldrig kommer försvinna. What is that all about liksom?

Hoppas AvA försvinner fort som fan och kvar finns bara blink.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter att läst denna artikel känner jag lite likadant. Inte att jag lyssnade på Blink när dem fortfarande spelade sin indierock, utan för att det känns lite som att man växt ur blinkåldern på senare tiden. Men nu när dem är återförenade känns det bara så grymt. Har de senaste dagarna ägnat mig rätt mycket åt att lyssna på Blinks album och jag gillar verkligen de senare albumen, speciellt Blink 182. Det är riktigt bra. Det roliga är väl att jag faktiskt gillar det och att jag faktiskt många gånger under dagen gått och glatt mig åt att de är tillbaka. Jag trodde verkligen aldrig att de skulle återförenas, men ja, nu är dem där igen. Känns grymt!

Jag förstår inte vad du menar men Blink 182 har väl aldrig varit ett indierock-band?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte vad du menar men Blink 182 har väl aldrig varit ett indierock-band?

Alltså, jag vet att man utgår från vissa element när man kallar ett band för ett indieband, men ett av dessa är trots allt band som är knutna till mindre okända bolag. Detta var ju blink i c.a fem år, men om du frågar mig så skulle jag inte kalla dem för indieband, trots att vissa gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, jag vet att man utgår från vissa element när man kallar ett band för ett indieband, men ett av dessa är trots allt band som är knutna till mindre okända bolag. Detta var ju blink i c.a fem år, men om du frågar mig så skulle jag inte kalla dem för indieband, trots att vissa gör det.

Enligt mig är ju den definitionen av indie ganska så förlegad, och jag var inte ute efter att starta en diskussion om vad som är indie och inte, jag tycker bara inte Blink 182 spelar indierock. All rock som ligger på ett independentbolag är inte indierock, precis.

edit: Men skitsamma.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt mig är ju den definitionen av indie ganska så förlegad, och jag var inte ute efter att starta en diskussion om vad som är indie och inte, jag tycker bara inte Blink 182 spelar indierock. All rock som ligger på ett independentbolag är inte indierock, precis.

edit: Men skitsamma.

Nej, precis! Det är exakt det jag menar. Några vill dock hävda att så fort man fyller ett av dessa element så är man ett helfruktat (uj vad fel ord) indieband, vilket är tråkigt men sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det är ett intressant ämne det här med vilken kategori dom är. Om man kollar på deras senaste album är det väldigt...speciellt.

Denna videon + låten tycker jag sammanfattar deras nya stil som dom hade i slutet, och som dom förhoppningsvis kommer ha i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det är ett intressant ämne det här med vilken kategori dom är. Om man kollar på deras senaste album är det väldigt...speciellt.

Denna videon + låten tycker jag sammanfattar deras nya stil som dom hade i slutet, och som dom förhoppningsvis kommer ha i framtiden.

Jag håller med. Jag gillar Always sjukt mycket och hoppas dem fortsätter på det spåret.

**

Vart kan jag få tag i Blinks alla videos i HQ eller HD?

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart kan jag få tag i Blinks alla videos i HQ eller HD?

Här har du nästan alla! (Inte Man Overboard)

http://www.imeem.com/blink182/video/

Förövrigt har lite ny info kommit :

* AVA movie pushed back. May be release with the new CD.

* Next AVA record may sound like new Blink cd.

* Blink not doing much touring. But he did say they will be touring in a big event this summer. which could be warped tour, but no further info was given.

* Blink modlife a real possibility. Tom also said that both Mark and Travis like the idea about it. He also said that since he and the rest of everyone on AVA modlife are tied together, he might make the blink modlife free for ppl who suscribe to AVA.

* AVA might not be touring, not in studio this year because Tom is in the studio with Blink.

* Blink is NOT temporary. They will be releasing their album this year, as well as touring.

* Blink and AVA modlifes might be 2 for the price of 1.

* Tom ALMOST played part of a blink demo, but he decided not to because he knew that it would be bootleged all over and that he should talk to Mark and Travis about it first.

* David, Matt, and Atom are apparently working on their own project down in the studio that tom said he will tell us later about.

Sen finns 5 små snuttar att lyssna på här :

http://blink09.tumblr.com/

Slutsats :

Alltså, jag vettåfan. Det känns som att Blink är ett nytt AvA bara att Mark och Travis är med, men så kan det väll inte vara? Vi får hoppas på det bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har du nästan alla! (Inte Man Overboard)

http://www.imeem.com/blink182/video/

Förövrigt har lite ny info kommit :

Sen finns 5 små snuttar att lyssna på här :

http://blink09.tumblr.com/

Slutsats :

Alltså, jag vettåfan. Det känns som att Blink är ett nytt AvA bara att Mark och Travis är med, men så kan det väll inte vara? Vi får hoppas på det bästa.

Första klippet lät ju lite mer blinkaktigt mot slutet.

Men resten lät som sagt bara som AvA Wich would not suck that hard but pretty hard. För det är ju Blink vi vill ha och inte ett nytt sätt att spela AvA's musik.

Ja vi får väl se. Det är ju bara idéer vad jag förstått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja precis, bara ideer och så vidare. Jag tror dessutom inte att Mark och Travis skulle gå med på att Blink förvandlas till ett nytt AvA. Dom kommer få fram ett unikt och samtidigt klassiskt Blink sound tror jag. Dock känns det lite jobbigt att Tom fortfarande har AvA, vid sidan av Blink.

Men jag antar att det blir bättre snart, och en skitbra skiva till slut. Vill ha nununununu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har du nästan alla! (Inte Man Overboard)

http://www.imeem.com/blink182/video/

Förövrigt har lite ny info kommit :

Sen finns 5 små snuttar att lyssna på här :

http://blink09.tumblr.com/

Slutsats :

Alltså, jag vettåfan. Det känns som att Blink är ett nytt AvA bara att Mark och Travis är med, men så kan det väll inte vara? Vi får hoppas på det bästa.

Åh, tack!

Tittade för övrigt på den tjugiotre minuter långa intervjun (eller vad det nu var) med Tom. Precis som du säger så var det ganska besvärande hur många gånger han var tvungen att ta upp sitt AvA. Visst, låt han ha kvar det, men ta inte upp det så mycket bara. Det enda som jag är orolig för är om han inte har för mycket att göra nu när han har två band, aja, löser väl sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, tack!

Tittade för övrigt på den tjugiotre minuter långa intervjun (eller vad det nu var) med Tom. Precis som du säger så var det ganska besvärande hur många gånger han var tvungen att ta upp sitt AvA. Visst, låt han ha kvar det, men ta inte upp det så mycket bara. Det enda som jag är orolig för är om han inte har för mycket att göra nu när han har två band, aja, löser väl sig.

Travis har ju fullt upp med andra artister i stort sett hela tiden, och det har aldrig varit något problem. Det borde inte vara någon fara för Tom heller, så länge han vet vad som är prio ett och två.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...