Jump to content

Blink 182, +44, Angels & Airwaves


Weener
 Share

Recommended Posts

Cool video ja, minst sagt. Nu vill jag dock bara höra något nytt från Mark och Travis. :P

Dom håller ju bara på med annan skit just nu, dumheter.

Jag med! Tänk om de bara är jättehemlighetsfulla och släpper sitt album utan förvarning ^_^ .

Någon annan som märkte att Tom heilade för en halv sekund? Jag tyckte det var roligt.

Sen är väl inte det deras första video till I-Empire? Everything's magic har ju en video också :cry: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Fyfan, har suttit och kollat några Blink tributes på youtube och det är fan så man nästan vill gråta.

Saknar dom så jävla mycket, och det känns jävligt tungt att man alldrig kommer ha en chans att se dom live. :>

Känner typ samma sak. Vill se dem live! Har lyssnat på dem sen 2001 och borde ha sett dem nån gång, men det blev aldrig av...

Edit: Inget nytt om +44's kommande album?

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Jerry Finn, den gamla Blink 182 producenten dog nu i veckan. Trist. Han producerade alla Blink album där Travis var med, och han hjälpte även till med BoxCar Racer. Han var även en god vän till Mark, Tom och Travis.

Jag vet inte hur det är med er, men jag tror att detta kan bli första gången på 3 år som Blink 182 medlemmarna träffas igen, alla 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jerry Finn, den gamla Blink 182 producenten dog nu i veckan. Trist. Han producerade alla Blink album där Travis var med, och han hjälpte även till med BoxCar Racer. Han var även en god vän till Mark, Tom och Travis.

Jag vet inte hur det är med er, men jag tror att detta kan bli första gången på 3 år som Blink 182 medlemmarna träffas igen, alla 3.

Tragiskt, men kommer bli intressant att se hur/om/när de träffas. Mark har ju iaf inte sagt/kommenterat någonting om hans död på sin blogg än(?). Däremot har tydligen Jade Puget(AFI) gjort det. Samt att Tom nyligen kom ut med det på en konsert. Med tanke på att de fortfarande inte är vänner så kommer det bli otroligt intressant att se hur de hanterar detta(om de träffas). Jag tror och hoppas att de gör det professionellt.

Edit: Han var ju även med och producerade debutalbumet till +44.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller också tummarna, det kommer ju bli sjukt känsloladdat iallafall. Jag håller fortfarande mina tummar för en Blink 182 reunion!

Jag med. Med tanke på att de antagligen kommer träffas på begravningen i sådana fall. Kommer bli som du säger känsloladdat. Ang. reunion tror jag inte det kommer hända någonsin, tyvärr. Tom är helt annorlunda och ja, du kan ju hela köret så jag behöver inte berätta. Vad jag däremot kan tro är att de gör en Police (bandet). Att de blir en reunion när de väl lagt av med musiken eller när de blir vänner igen, vilket skulle ta en lång tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan? Jerry Finn är inte död ^_^

Subject: Jerry Finn update!

hey everybody!

sorry for the mass email update but this is a way to let everyone

know how our friend Jerry is doing and will be a way to update his progress!

yes i said progress as you all know Jerry suffered a severe brain hemorrhage

this past thursday and was taken to Kaiser and has been since moved to Cedars Sinai.

Jerry is not in a coma but is unconscious and hooked up to life support. He is being cared

for by dr. black. He is the best in his field just as jerry is at producing records!

there is brain activity and he appears to be responding to touch! yesterday he opened his eyes

and looked a me for 10 seconds! so with that being said they are running tests and monitoring and keeping him in stable condition. as it

stands no news is good news and i will do my best to keep everybody up to date on his

condition. despite what has happened to jerry he is fighting to survive this. i will pass info on to jenn and his

sister karin and the family! we all thank you for your thoughts and prayers. the family requests

that there be no visitors at this time. you can't send flowers but you can send cards so that

they can be read to him! please respect the family's wishes so we can get jerry through

this long road to recovery. mike

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan? Jerry Finn är inte död ^_^

Subject: Jerry Finn update!

hey everybody!

sorry for the mass email update but this is a way to let everyone

know how our friend Jerry is doing and will be a way to update his progress!

yes i said progress as you all know Jerry suffered a severe brain hemorrhage

this past thursday and was taken to Kaiser and has been since moved to Cedars Sinai.

Jerry is not in a coma but is unconscious and hooked up to life support. He is being cared

for by dr. black. He is the best in his field just as jerry is at producing records!

there is brain activity and he appears to be responding to touch! yesterday he opened his eyes

and looked a me for 10 seconds! so with that being said they are running tests and monitoring and keeping him in stable condition. as it

stands no news is good news and i will do my best to keep everybody up to date on his

condition. despite what has happened to jerry he is fighting to survive this. i will pass info on to jenn and his

sister karin and the family! we all thank you for your thoughts and prayers. the family requests

that there be no visitors at this time. you can't send flowers but you can send cards so that

they can be read to him! please respect the family's wishes so we can get jerry through

this long road to recovery. mike

Vartifrån fick du att han var död då? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan? Jerry Finn är inte död ^_^

Subject: Jerry Finn update!

hey everybody!

sorry for the mass email update but this is a way to let everyone

know how our friend Jerry is doing and will be a way to update his progress!

yes i said progress as you all know Jerry suffered a severe brain hemorrhage

this past thursday and was taken to Kaiser and has been since moved to Cedars Sinai.

Jerry is not in a coma but is unconscious and hooked up to life support. He is being cared

for by dr. black. He is the best in his field just as jerry is at producing records!

there is brain activity and he appears to be responding to touch! yesterday he opened his eyes

and looked a me for 10 seconds! so with that being said they are running tests and monitoring and keeping him in stable condition. as it

stands no news is good news and i will do my best to keep everybody up to date on his

condition. despite what has happened to jerry he is fighting to survive this. i will pass info on to jenn and his

sister karin and the family! we all thank you for your thoughts and prayers. the family requests

that there be no visitors at this time. you can't send flowers but you can send cards so that

they can be read to him! please respect the family's wishes so we can get jerry through

this long road to recovery. mike

Wtflol. Självklart bra nyhet, men vad i?

Vartifrån fick du att han var död då? :unsure:

Tom Delonge hade nyligen officiellt gått ut med att han var död. Samma sak med Jade Pudget. Så, detta var konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, konstigt är bara förnamnet. :o

---

Tror faktiskt inte att Blink kommer återförenas. Liksom jag menar, dom har växt upp nu. Även om dom skulle återförenas så skulle det nog inte kännas som samma band.

Sista albumet var ju mycket mer "moget", men samtidigt var det bra.

Men om dom ska återförenas så vill jag ha tillbaka riktiga Blink 182 inkluvise dess toaletthumor. :mf_doof:

Edit: Ska snart se på min Blink 182 Greatest Hits DVD. MYYYYS. ^_^

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jerry Finn dog trots allt. Inte första gången, men nu dog han på riktigt. Första gången trodde flera att han hade dött eftersom släktingar(?) ville dra ur apparaten som höll han vid liv. Men dom gjorde inte det. Men tydligen så dog han nu, vet ej hur dock. Ett blogginlägg av Mark finns att läsa här. Ganska känslofylld text.

RIP Jerry Finn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jerry Finn dog trots allt. Inte första gången, men nu dog han på riktigt. Första gången trodde flera att han hade dött eftersom släktingar(?) ville dra ur apparaten som höll han vid liv. Men dom gjorde inte det. Men tydligen så dog han nu, vet ej hur dock. Ett blogginlägg av Mark finns att läsa här. Ganska känslofylld text.

RIP Jerry Finn.

Fan va skumt... Jerry Finn har dött två gånger. :naughty:

Nu ska jag ut och festa grabbar, Haaj!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...