Jump to content

Blink 182, +44, Angels & Airwaves


Weener
 Share

Recommended Posts

Vad i helvete!?!?!?!

Travis Barker skadad i flygkrasch!?? :)

Tur att han verkar ha klarat sig någorlunda iallfall, men fortfarande helt sjukt.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article3357225.ab

Läste det tidigare idag. Tänkte posta, men gjorde inte det. Vi får hoppas att allt är okej, men att läget är kritiskt låter inte bra i mina öron. Vi får hoppas på det bästa. Det här kommer tämligen påverka produceringen av nya albumet (som de fortfarande inte kommit igång med?).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste också om olyckan för ett par dagar sedan. Tråkigt tråkigt...

Men Travis är en kämpe som spelar med bruten arm, så det är klart han blir återställd. :D

Edit:

Har det sagts något om Jerry Finn's begravning? När den är?

Ska bli kul att höra hur det går för Blink när dom helt plötsligt befinner sig på samma plats. :w000t:

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste också om olyckan för ett par dagar sedan. Tråkigt tråkigt...

Men Travis är en kämpe som spelar med bruten arm, så det är klart han blir återställd. :doh:

Edit:

Har det sagts något om Jerry Finn's begravning? När den är?

Ska bli kul att höra hur det går för Blink när dom helt plötsligt befinner sig på samma plats. :doh:

Well, Marks blogg brukar vara bra på sådant, men den har varit riktigt trög på sistone, tyvärr. Läste även i en nyare tidningsartikel att Travis kommer återställas helt och det enda han hade var brännskador(trots det väldigt allvarliga). Hur lång tid det kommer ta vet jag ej, men det som jag är lyckligast över är att han inte brutit någonting någonstans. Lite roligt att de (läs: Adam&Travis) var de enda överlevande på grund av att de slungades ut ur planet före kraschen. Jag vet inte hur, men lite roligt att det var de två som slungades/kastades ut. De hade även lyckats överleva pga att dom kastat av sig alla sina kläder och sprungit runt nakna. Lite extrainfo bara för er som inte läst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätt sjukt att dom klarade sig helt oskadda med endast brännsår i bagageluckan med tanke på hur plan-skrovet såg ut.

Dessutom, dom enda två kändisarna var ju dom som överlevde. Sjukt sammanträffande, eller vad kan det bero på? Att dom satt i en annan sektion av planet? :doh:

Tror jag läste på Aftonbladet att de hade rivit av sig kläderna och hoppat av planet? :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/u...ticle3394051.ab

Läste även detta på wikipedia

On September 21, Dr. Fred Mullins, medical director of the Burn Center reported that Barker sustained second and third degree burns on his lower body and torso and is expected to fully recover within a year

Hmm, ett år. Det känns väldigt länge, men det är inte huvudsaken. Det är att han överlevde, som tur var.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Läste lite på Mark Hoppus blogg:

"in the midst of everything else that has happened lately, tom, travis, and i have all spoken together. first through a number of phone calls, and then a couple of weeks ago we all hung out for a few hours. they’ve all been great, very positive conversations. we’re just reconnecting as friends after four years of not talking. it’s a good thing. obviously the first question for a lot of people will be “does this mean a blink-182 reunion?” the answer is none of us know. we haven’t talked about it at all. right now it’s just good for the three of us to see one another, reconnect, and let the past be the past. the events of the past two months supersede everything that happened before. life is too short."

Made me happy! :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste lite på Mark Hoppus blogg:

"in the midst of everything else that has happened lately, tom, travis, and i have all spoken together. first through a number of phone calls, and then a couple of weeks ago we all hung out for a few hours. they've all been great, very positive conversations. we're just reconnecting as friends after four years of not talking. it's a good thing. obviously the first question for a lot of people will be "does this mean a blink-182 reunion?" the answer is none of us know. we haven't talked about it at all. right now it's just good for the three of us to see one another, reconnect, and let the past be the past. the events of the past two months supersede everything that happened before. life is too short."

Made me happy! :rolleyes:

Wow, man börjar ju få lite hopp. Trots att han inte säger det rakt ut så säger han ju lite dolt att det inte är en omöjlighet. Nice!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste lite på Mark Hoppus blogg:

"in the midst of everything else that has happened lately, tom, travis, and i have all spoken together. first through a number of phone calls, and then a couple of weeks ago we all hung out for a few hours. they've all been great, very positive conversations. we're just reconnecting as friends after four years of not talking. it's a good thing. obviously the first question for a lot of people will be "does this mean a blink-182 reunion?" the answer is none of us know. we haven't talked about it at all. right now it's just good for the three of us to see one another, reconnect, and let the past be the past. the events of the past two months supersede everything that happened before. life is too short."

Made me happy! :rolleyes:

Haha. Det där kom faktiskt oväntat. :>

Hoppas bara att Mark's ord om reunion inte får Tom att dissa dem igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste lite på Mark Hoppus blogg:

"in the midst of everything else that has happened lately, tom, travis, and i have all spoken together. first through a number of phone calls, and then a couple of weeks ago we all hung out for a few hours. they’ve all been great, very positive conversations. we’re just reconnecting as friends after four years of not talking. it’s a good thing. obviously the first question for a lot of people will be “does this mean a blink-182 reunion?” the answer is none of us know. we haven’t talked about it at all. right now it’s just good for the three of us to see one another, reconnect, and let the past be the past. the events of the past two months supersede everything that happened before. life is too short."

Made me happy! :rolleyes:

Läste också det nyss, blev skitglad.

Jag menar, föreställ er. Tom, Travis och Mark börjar hänag mer och mer, tillslut är dom så bra vänner att dom träffas flera dagar i veckan. Tillslut kommer dom tänka "Äh, vad fan sysslar vi med? Varför börjar vi inte lira igen?"

Iallfall hoppas jag på det. Blink 182 Reunion for life!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Update på läget!

Mark, Tom och Travis hänger mer och mer. Inget ytterligare har sagts om hurvida en reunion är i faggorna eller inte, men Mark var tidigare med i en MTV intervju i veckan då han avslöjade mycket, bland annat :

- Mark lägger +44 på hyllan på okänd tid för att jobba med en solo-platta

- Mark säger att OM en Blink reunion skulle ske så skulle det bli den bästa, största och mest spektakulära konserten dom nånsin gjort.

Läs allt här : http://www.plus44online.com/

Personligen känner jag att en återföreing inte är långt borta! Plus44 är ute ur bilden, dom 3 gamla bandmedlemmarna är vänner igen. Jag tror att innan 2010 kommer Blink 182 åter igen vara ett band. Frågan är bara när. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Update på läget!

Mark, Tom och Travis hänger mer och mer. Inget ytterligare har sagts om hurvida en reunion är i faggorna eller inte, men Mark var tidigare med i en MTV intervju i veckan då han avslöjade mycket, bland annat :

- Mark lägger +44 på hyllan på okänd tid för att jobba med en solo-platta

- Mark säger att OM en Blink reunion skulle ske så skulle det bli den bästa, största och mest spektakulära konserten dom nånsin gjort.

Läs allt här : http://www.plus44online.com/

Personligen känner jag att en återföreing inte är långt borta! Plus44 är ute ur bilden, dom 3 gamla bandmedlemmarna är vänner igen. Jag tror att innan 2010 kommer Blink 182 åter igen vara ett band. Frågan är bara när. :D

Ooooh. Nu när han lagt +44 på hyllan ett tag känns det otroligt nära som du säger. Frågan är väl om dem inte är lite för gamla nu, men jag tror att ett album skulle bli sjukt nice.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ooooh. Nu när han lagt +44 på hyllan ett tag känns det otroligt nära som du säger. Frågan är väl om dem inte är lite för gamla nu, men jag tror att ett album skulle bli sjukt nice.

Klart dom inte är för gammla! Som Mark säger i intervjun, han och Tom skämtar fortfarande som dom alltid gjort fasten dom är vuxna.

Däremot tror jag inte låtarna kommer handla om "girlfriends" och "party" och "rock shows" utan om mognare saker!

fan vad taggad jag är!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...