Jump to content

Blink 182, +44, Angels & Airwaves


Weener
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Det står lite här och där att Angels and Airwaves nya album Love och filmen med samma namn ska släppas gratis tack vare "corporate underwriting". Vad innebär det?

DeLonge tells Billboard.com that "Love" -- which will be released for free thanks to corporate underwriting -- is "the biggest release of my life, the pinnacle of my creativity" and likens it to Pink Floyd's "The Wall" in the scope of its ambition. "It's super conceptual and highbrow in many ways, very artistic, very Stanley Kubrick," he says. "But it's not a rock opera. It's a very modern version of what could happen when you blend the film industry and the music industry together in a very, very arty, kind of cool way with professionals involved all along the path."

billboard.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det står lite här och där att Angels and Airwaves nya album Love och filmen med samma namn ska släppas gratis tack vare "corporate underwriting". Vad innebär det?

billboard.com

Vet inte exakt hur det går till men gratis blir det.

Förövrigt kan jag säga att Blink har slutat sin turné nu och har gått tillbaka in i studion. Snart får vi nog höra den första låten "Up All Night" som dom utlovade redan innan turnén. Tihi!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som börjar bli lite orolig? Tänk om det inte blir bra. Blir det kasst så vettefan om det inte hade varit bättre om de inte hade återförenats. Ta mig inte fel nu, jag är grymt glad att de är tillbaka. Jag vill bara inte att de ska förstöra charmen med att lyssna på det gamla blink.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Senaste nytt :'

- AvA släpper sitt nya album på Söndag, dock kommer en sneak preview på hela albumet upp på www.fuel.tv/ava idag eller imorgon, där man kan tanka hela albumet gratis.

- Blink håller på i studion för fullt med den nya skivan.

- Mark Hoppus och Pete Wentz från fall out boy har gjort en låt ihop till Alice i underlandet (tim burton versionen som har premiär snart, här finns den!)

Grymt jävla bra låt, får Plus 44 vibbar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMG UPDATE!

Ladda ner Angels and Airwaves senaste album LOVE här :

http://www.mediafire.com/?sharekey=c564095...91dc00c2f906379

Och för alla moderatorer som tror jag är dum i huvudet, bandet släpper albumet gratis, så kom inte hit och prutta!

Jag tycker det låter helt jävla awesome och är taggad till 10000 på vad blink kommer få fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMG UPDATE!

Ladda ner Angels and Airwaves senaste album LOVE här :

http://www.mediafire.com/?sharekey=c564095...91dc00c2f906379

Och för alla moderatorer som tror jag är dum i huvudet, bandet släpper albumet gratis, så kom inte hit och prutta!

Jag tycker det låter helt jävla awesome och är taggad till 10000 på vad blink kommer få fram.

Kommer det alltid vara gratis eller bara en kort tid?

för jag har som bekant lika mycket internet som en fisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer alltid att vara gratis. Se till att tanka så for du kan.

Sen laddar du ju ner en låt i taget från den där sidan, så du kan ju iallfall testa någon? :mf_doof:

Tycker skivan hittils låter helt awesome. Coolt att han har gjort en "Letters to God Part II". Dock är den inte så lik ettan, men still awesome.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer alltid att vara gratis. Se till att tanka så for du kan.

Sen laddar du ju ner en låt i taget från den där sidan, så du kan ju iallfall testa någon? :mf_doof:

Tycker skivan hittils låter helt awesome. Coolt att han har gjort en "Letters to God Part II". Dock är den inte så lik ettan, men still awesome.

Du känner inte för o lägga upp i en torrent o dela ut i några dagar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer alltid att vara gratis. Se till att tanka så for du kan.

Sen laddar du ju ner en låt i taget från den där sidan, så du kan ju iallfall testa någon? :mf_doof:

Tycker skivan hittils låter helt awesome. Coolt att han har gjort en "Letters to God Part II". Dock är den inte så lik ettan, men still awesome.

Jag reagerade också på det, så galet kung att dom gjorde "Letters to God Part II"!

Hittils så är jag toknöjd med albumet, dom har gjort det bra. "Epic Holiday" är guld!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...