Jump to content

Blink 182, +44, Angels & Airwaves


Weener
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Konsertbiljett: ca 1000kr (betalade 1050kr för min)

Flygbiljett (tur och retur, Ryan Air): 951kr

Boende (sju nätter, ska passa på att hitta på andra grejer när jag är där): 1200kr

Summa: 3201kr. Och om man bara stannar en natt så blir det ju endast ca 2200kr. Förvånansvärt billigt faktiskt! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Blink var fuckin awesome! Trycket när de inledde med Dumpweed, precis som förr i tiden, var enormt och höll i sig under hela konserten! Jag har fortfarande värk i hela kroppen och har svårt att gå. Tom skippade AVA-tröjan och sjöng med sin ljusa stämma precis som han gjorde i början av 2000-talet. Helt otroligt! Travis fick mycket tid att showa och det var verkligen inte fel. När han började med ett långt trumintro som sedan ledde in i Violence rös jag mer än vad jag någonsin gjort tidigare. Mark sjöng också bättre än vad jag nånsin hört honom göra tidigare. Allt var verkligen på topp, jag överdriver inte!

Setlist:

Dumpweed

Feeling This

The Rock Show

What's My Age Again?

Violence

I Miss You

Stay Together For The Kids

Down

Always

Stockholm Syndrome

First Date

Man Overboard

Don't Leave Me

Not Now

All The Small Things

Reckless Abandon

Josie

Anthem Part Two

Encore:

Drum Solo

Carousel

Dammit

Vi fick ingen Adam's Song och jag hade gärna hört Wendy Clear och Story of a Lonely Guy. Men man kan ju inte begära allt.

Nu tar snart min datortid slut, kanske uppdaterar mer senare. But, OMG! Jag har sett blink live. Helt sjukt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Skall lätt försöka få till biljetter till konserten i sommar. Problemet är att jag var en dag för sen (efter biljettutsläppet) och alla ståplatsbiljetter hade redan sålt ut. Jag har dock kontakter som kan fixa både ett och annat.

Tittade igenom lite trailers och liknande som jag favoritiserade på YouTube för flera månader sedan. Den här är så sjukt bra. Nästan gåshudmaterial på slutet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skall lätt försöka få till biljetter till konserten i sommar. Problemet är att jag var en dag för sen (efter biljettutsläppet) och alla ståplatsbiljetter hade redan sålt ut. Jag har dock kontakter som kan fixa både ett och annat.

Tittade igenom lite trailers och liknande som jag favoritiserade på YouTube för flera månader sedan. Den här är så sjukt bra. Nästan gåshudmaterial på slutet!

http://www.youtube.c...h?v=vCEvnUeck3c

Jag har ståplatsbiljett till den 18 juli i sommar. Se till att skaffa! w00t_1181130_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Trailern till Angels & Airwaves kommande film Love har släppts:

YiYmAixzpMg

Glöm inte det faktiska datumet som äntligen kommit också, den 22 mars för POET och Love, samt en fet box med LOVE-albumet, POET och filmen, ska lätt köpas!

Singeln "Surrender" kommer den 16 Januari också.

Redigerad av Merkky
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...