Jump to content

Blink 182, +44, Angels & Airwaves


Weener
 Share

Recommended Posts

Travis har ju fullt upp med andra artister i stort sett hela tiden, och det har aldrig varit något problem. Det borde inte vara någon fara för Tom heller, så länge han vet vad som är prio ett och två.

Precis, och jag tror inte att han kommer att riskera att krångla till det för Blink nu, han ligger nog lågt med AvA tills Blink spelat in klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Är ni TAGGADE?!?!

Jag hoppas ni inte missat Mark Hoppus @ Twitter!

Blev så jävla glad när jag såg den videon. Satt och uppdaterade sidan lite då och då varje timme efter Mark hade twittat och sagt åt oss att hålla utkik efter något nytt på blink sidorna.

Hoppas det kommer mer videor framöver där man får se dom jobba i studion och så vidare. :confused::D;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Såg det igår, fick nästan tårar i ögonen. Så sjukt bra. Tom är precis som förr, och aaaaah! Älskar dom!

Dom har även angett alla tour-datum nu. Bara i USA men ändå.

Juste, dom ska vara med två gånger i Jay Lenos show nu i veckan. Framtränanden. Håll er uppdaterade pojkar. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak är inte som dom brukar dock, dom är mycket bättre musikaliskt sett nu!

Läste en intervju med Mark där han sa att dom tar spelningarna på allvar mer, och försöker fokusera på att det ska låta bra, istället för att spela så fort och högt som möjligt, som dom gjorde innan. Sjukt bra! Man hör stor skillnad här. Låtar som album-versionerna av låtarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är man intresserad av att se Blink's framträdande hos Jay Leno så kan man HÄR se äldre asvnitt. Det avsnittet har ju dock inte sänts än, så man får väl vänta till imorn. :naughty:

Ingen som vet om man kan se programmet live på webben?

Edit:

Upplagd nu, men det går tydligen inte att kolla från Sverige. :wub:

http://www.nbc.com/The_Tonight_Show_with_J...es/?vid=1106541

Youtube FTW.

http://www.youtube.com/watch?v=VIGyAgn3zK0

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Det har ju hänt en hel del sen någon skrev här sist. Tourdatumen är uppe, biljetter kan köpas och mycket annat. Sedan har de även uppträtt på Jimmy Kimmel med hela åtta låtar. Alla låtar kan ses via den här YT-länken. Den med bäst kvalitet lägger jag upp här.

De uppträdde även två gånger i Jay Leno. Den första låten finns i Pixiegnoms inlägg, All The Small Things spelades dagen efter.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Shit, detta är bland det känsligaste jag har sett.

DJ-AM dog igår, hittades död i sin lägenhet. (för er som inte vet var han en god vän till bandet och har spelat mycket med Travis)

Här har dom en liten minnstund för honom under gårdagens spelning, omöjligt att hålla tillbaka tårarna när man hör Mark på det där sättet.

klicka och gråt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit, detta är bland det känsligaste jag har sett.

DJ-AM dog igår, hittades död i sin lägenhet. (för er som inte vet var han en god vän till bandet och har spelat mycket med Travis)

Här har dom en liten minnstund för honom under gårdagens spelning, omöjligt att hålla tillbaka tårarna när man hör Mark på det där sättet.

klicka och gråt

Publiken måste ju fan vara efterbliven. Förstår de ens vad han säger?

Varför i helvete jublar man när man får veta att någon som DJ-AM har dött? Det är ju bara tragiskt att folk inte kan visa respekt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Publiken måste ju fan vara efterbliven. Förstår de ens vad han säger?

Varför i helvete jublar man när man får veta att någon som DJ-AM har dött? Det är ju bara tragiskt att folk inte kan visa respekt...

Dom kunde ju hålla käften under tysta minuten, men själva jublet var nog mer för att hedra honom.

Tyckte Travis och DJ-AMs projekt dom hade var lite småtufft faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...