Jump to content

Blink 182, +44, Angels & Airwaves


Weener
 Share

Recommended Posts

Weener: Åh, det visste jag ju. Dum jag är!

----------------

Dessa har funnits på youtube ett tag nu, men för er som inte har sett/hört:

Ghosts on the Dancefloor

Min favorit av de nya låtarna hittills. Får rysningar av den här! (Versen: BCR - There Is?)

After Midnigt

Den här hade inte lika stor påverkan på mig som Ghosts, men känner på mig att den kommer växa på plattan.

Förövrigt låter blink bättre än någonsin under den här turnén. Lyssna bara på Toms röst!

Always (blev fan tårögd när publiken sjöng)

Dumpweed

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jag upptäckte för ett tag sen hur underbart bra 21 Days från Buddha är. Lyssna på den om ni inte redan har det! Kan tänka mig (eller jag vet) att många glömmer bort Buddha på grund av den kassa produktionen, men det finns faktiskt några riktigt bra låtar på den.

Jo, den är rätt skön. :)

Gillar även Toasts and Bananas, Carousel, Fentoozler och Point of View.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att den börjar bra med Saturday Love men sedan är det ju för fan en karbonkopia av låtar från tidigare plattor. Vissa låtar är ändå underhållande (åtminstone de tre första), men AVA hade kunnat vara så mycket större och bättre om Tom kunde ge sig fan på att skriva åtminstone ETT nytt jävla gitarriff. Jag gillar AVA men vid det här laget börjar jag bli förbannad på all återvinning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...