Jump to content

Blink 182, +44, Angels & Airwaves


Weener
 Share

Recommended Posts

Jag svarar på ditt inlägg i Vardagssnack här istället, annars kommer tråden säkert låsas igen ;) .

Det var i vilket fall sjukt kul att du har fått det :wub:. Jag visste om det med att pappersbiten blir ett plus, det är fräckt somfan :wacko: .

Japp, det är coolt. :o Har du märkt att under den "pluppen" som skivan sitter på så har bokstäverna ART i heart färgats rosa (eller den färg som omslaget har). Det kan jag nog hålla med om. Jag har itne sett nått fodral som har sett ut såhär innan.

Bland dom häftigaste jag sett! :shifty:

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt för dubblepost...

Aftonbladets recension på When Your Heart Stops Beating. http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,931367,00.html

Haha! Kolla vad han skriver om Angels & Airwaves!

Där fick du Tom!

Edit: Såg nu att han skrev något lite negativt efteråt men skit samma.

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt för dubblepost...

Aftonbladets recension på When Your Heart Stops Beating. http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,931367,00.html

Haha! Kolla vad han skriver om Angels & Airwaves!

Där fick du Tom!

Edit: Såg nu att han skrev något lite negativt efteråt men skit samma.

Haha orka att dom tog 155 som bästa spår. Lycanthrope, little death eller Lillian är mina favoriter :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Det ryktades att Tom hade berättat i en intervju att Blink ska slås ihop igen för att göra en sista skiva för fansens skull. Tror dock inte ett piss på det, Mark är väl fortfarande arg på honom ?

Bara fåniga rykten. Sånna där rykten har ju kommit och gått sedan dom splittrades. Mark och Travis har ju inte snackat med Tom på över ett år, och som du säger så är dom inte så glada på varandra. Sen är det ju inte för fansen skull man gör en skiva isåfall, det låter konstigt. Dom borde ju isåfall slås ihop för att dom gillar att göra musik tillsammans, och att spela musik tillsammans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Känner att det är dags att damma av tråden nu, för att lägga upp lite info.

+44's nästa singel kommer att bli 'baby come on'- bra val om du frågar mig :huh:

Travis blev nämnd i senaste numret av Rolling stone, där det står att han ska spela trummor på Avrile Lavinge's nya skiva, vilket iofs många redan visste om.

Tom verkar inte hata Mark iaf, han sponsrar ju :lol:.

Idag laddade jag även ner ett klipp med Tom från en spelning med blink i frankrike, där han säger "din fitta smakar smoer, thats swedish for your pussy tastes like butter", underbart roligt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den bilden är ju dock fejk!

Ingen som höört om +44 kommer till Sverige? Dom är ju på Europaturne nu!

Räkna inte med det. När mark och Travis var här med blink drog dom inte till sig mer än 1200personer, och vi lär inte ha tillräckligt många fans för att +44 ska orka pallra sig hit. Craig har däremot sagt att han vill bo i sverige!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Räkna inte med det. När mark och Travis var här med blink drog dom inte till sig mer än 1200personer, och vi lär inte ha tillräckligt många fans för att +44 ska orka pallra sig hit. Craig har däremot sagt att han vill bo i sverige!

Man kan ju alltid hoppus. Isåfall ska jag självklart dit!

Förslåt för dålig ordvits :) .

Förresten, var finns "fitta-videon"?

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ju alltid hoppus. Isåfall ska jag självklart dit!

Förslåt för dålig ordvits :lol: .

Förresten, var finns "fitta-videon"?

Haha lameass. Jag har den på datorn, adda mig på msn så kan jag skicka den :)

Men några kompisar har haft problem med att öppna den, det gick finfint för mig när jag öppnade den med mediaplayer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Jaha ja. Idag var det Alltså två år sedan Blink 182's inoficiella splittring.

Kom på det först för någon halvtimma sedan, och nu ska ja nog upp och kolla på UC2, eller 1.

Mark har slängt upp en ny Podcast, och så mycket mer nyheter är det väl inte, förutom att det har kommit in massa nya Atticuskläder på Loserkids, och 5e mars lär det komma upp frscha kläder från spring '07kollektionen på junkyard, så håll utkik !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha ja. Idag var det Alltså två år sedan Blink 182's inoficiella splittring.

Kom på det först för någon halvtimma sedan, och nu ska ja nog upp och kolla på UC2, eller 1.

Mark har slängt upp en ny Podcast, och så mycket mer nyheter är det väl inte, förutom att det har kommit in massa nya Atticuskläder på Loserkids, och 5e mars lär det komma upp frscha kläder från spring '07kollektionen på junkyard, så håll utkik !

Yeah!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...