Jump to content

Playstation 3


Fisken
 Share

Recommended Posts

När tusan vill du ha tillbaka ditt spel, förresten? Jag har ju ett eget och brorsan kommer visst inte skaffa PS3 förrän tidigt i höst, säger han, och då kommer han antingen inte spela UT3 eller så köper han ett eget. Jag behöver oavsett inte två spel under sommaren iaf.

Det spelar egentligen ingen roll, men jag kanske kan ta tillbaka det någon dag i den närmsta framtiden om du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

DEN FUNGERAR IGEN!!!!! :D :D :D :D :D :D

Jag kan knappt tro att det är sant, men den fungerar verkligen.

AsHgK_1236277_0.jpg

Jag är inte säker på hur bra den fungerar, har inte testat något spel än. Men det är ett senare problem, nu ska jag käka. Sedan kanske jag testar BF3 igen, bara för att testa om PS3:an pallar trycket!

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DEN FUNGERAR IGEN!!!!! :D :D :D :D :D :D

Jag kan knappt tro att det är sant, men den fungerar verkligen.

AsHgK_1236277_0.jpg

Jag är inte säker på hur bra den fungerar, har inte testat något spel än. Men det är ett senare problem, nu ska jag käka. Sedan kanske jag testar BF3 igen, bara för att testa om PS3:an pallar trycket!

Haha fy fan vad snyggt gjort. Så du knäppte mig på näsan. Du borde få en kram utöver poängen!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Det är nya regler som gäller nu. Istället för att gratis spel bara gäller ett par månader så gäller de nu hela prenumerationen men precis som innan så inte efter prenumeration har tagit slut. Därimot gäller det här med 10 spel för både nya medlemar som gammla.

Det här är alltså inga Minis, PS2 Classics eller PSOne Classics eller så utan vanliga PS3 spel som "Little Big Planet 2" och "inFamous 2.

45 gartis spel det kommande året räknas det som att det ska bli.

Ladda ner kan du göra så länge du är medlem men har du köpt ett spel så kan du alltid ladda ner det även om du inte är medlem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är nya regler som gäller nu. Istället för att gratis spel bara gäller ett par månader så gäller de nu hela prenumerationen men precis som innan så inte efter prenumeration har tagit slut. Därimot gäller det här med 10 spel för både nya medlemar som gammla.

Det här är alltså inga Minis, PS2 Classics eller PSOne Classics eller så utan vanliga PS3 spel som "Little Big Planet 2" och "inFamous 2.

45 gartis spel det kommande året räknas det som att det ska bli.

Ladda ner kan du göra så länge du är medlem men har du köpt ett spel så kan du alltid ladda ner det även om du inte är medlem.

Fast villkoren har inte förändrats. Det har alltid varit att man får behålla spelen så länge man är prenumerant.

Oerhört trevligt iallafall, sitter och installerar LBP2 nu.smile_1181703_0.gif

AdrianG: Spelen går väl inte att spela om prenumerationen tar slut???

Sen så försvinner spelen från ens download list, men kommert tillbaka igen när man förnyar.

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast villkoren har inte förändrats. Det har alltid varit att man får behålla spelen så länge man är prenumerant.

Oerhört trevligt iallafall, sitter och installerar LBP2 nu.smile_1181703_0.gif

Men jag har gratisspel som jag har laddat ner innan men har gått ut och inte går att spela längre. Far Cry 2 t ex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast villkoren har inte förändrats. Det har alltid varit att man får behålla spelen så länge man är prenumerant.

Oerhört trevligt iallafall, sitter och installerar LBP2 nu.smile_1181703_0.gif

AdrianG: Spelen går väl inte att spela om prenumerationen tar slut???

Sen så försvinner spelen från ens download list, men kommert tillbaka igen när man förnyar.

Förra sommaren gick ju PSN ner ett bra tag, och när det väl kom tillbaka fick alla varsin PS+ prenumeration och två spel.

Dessa spel gick att spela även efter gratisperioden, så jag antar att detsamma gäller PS+. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...