Jump to content

Playstation 3


Fisken
 Share

Recommended Posts

Min handkontroll krånglade för ett tag sedan och stängde av sig själv, men det löste jag genom att bara låta den vara på laddning några timmar. Kan vara värt ett försök. :)

Vice: Men adressen måste väl stämma med den som är registrerad till bankkortet? :wacko:

Bankkort är ju inte knuten till en adress. Jag kan ju vara hemlös och ändå ha ett bankomatkort

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Stör mig på ps3 mic..

Har använt den några gånger nu. När jag spelade rdr med en kompis för et tag sen så funka det lite smått. Var fortfarande brusit och laggade lite men funkade. Sen förra veckan spelade vi GT5 och det var perfekt ljud inga problem alls. Men idag när vi skulle spela BF3 coop. så var det skit gick inte o höra ett skit. Brusade konstant ljudet bröts mm.

Någon som har liknande problem? eller till och med en lösning.

Headsetet var fulladdat och är ett stycke Official "Sony PS3 Bluetooth Wireless Headset"

Edit: kan det ha med spelet o göra?

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stör mig på ps3 mic..

Har använt den några gånger nu. När jag spelade rdr med en kompis för et tag sen så funka det lite smått. Var fortfarande brusit och laggade lite men funkade. Sen förra veckan spelade vi GT5 och det var perfekt ljud inga problem alls. Men idag när vi skulle spela BF3 coop. så var det skit gick inte o höra ett skit. Brusade konstant ljudet bröts mm.

Någon som har liknande problem? eller till och med en lösning.

Headsetet var fulladdat och är ett stycke Official "Sony PS3 Bluetooth Wireless Headset"

Edit: kan det ha med spelet o göra?

Har ett vanligt headset och ofta tar det 0-2 h innan det kommer nått ut ljud över huvud taget från mig. Sjukt irriterande. Tror inte det går att fixa

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...