Jump to content

Playstation 3


Fisken
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

ÄNTLIGEN har jag skaffat ett Bluetooth-headset! :D Har kört med ett asdåligt USB-headset från Clas Ohlson ända sen 2009 (2008?) som varken sitter bra eller går att reglera volymen på = alltid maxvolym = används som halsband. Nu är det dessutom trasigt så jag fick tag på ett Motorola H500 för bara 100 spänn! :D

41kgok4E9XL_SL500_AA300__1215786_0.jpg

Har inte provat det ingame än men det funkar med telefonen och i XMB. Håller på att installera för PC nu.

--

Säg till om ni vill lira Dead Nation eller Red Dead Redemption! Har även Uncharted 2 och annat men det spelar jag inte så mycket för tillfället :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ÄNTLIGEN har jag skaffat ett Bluetooth-headset! :D Har kört med ett asdåligt USB-headset från Clas Ohlson ända sen 2009 (2008?) som varken sitter bra eller går att reglera volymen på = alltid maxvolym = används som halsband. Nu är det dessutom trasigt så jag fick tag på ett Motorola H500 för bara 100 spänn! :D

41kgok4E9XL_SL500_AA300__1215786_0.jpg

Har inte provat det ingame än men det funkar med telefonen och i XMB. Håller på att installera för PC nu.

--

Säg till om ni vill lira Dead Nation eller Red Dead Redemption! Har även Uncharted 2 och annat men det spelar jag inte så mycket för tillfället :)

Grattis! Har jävla problem med mitt.

Med telefon funkar det prima men med PS3...

Jag startar och ofta ser man den på PS3:an men inget ljud går i eller ut. Efter allt från 20 min till en timme så kommer ljudet och jag kan prata.

Skumt. Suporten sa att vissa headset inte synkar så bra med PS3an.

Hoppas ditt funkar, berätta gärna så kanske jag köper likadant.

Spelar gärna men som du såg sist så har jag svårt att bestämma tid då jag bara kan spela när Leo sover eller när han är ute med Sambon.

Eller på kvällar. Då kan jag spela hela nätter.

Skulle gärna klara DN i MP men spelar gärna RDR med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ÄNTLIGEN har jag skaffat ett Bluetooth-headset! :D Har kört med ett asdåligt USB-headset från Clas Ohlson ända sen 2009 (2008?) som varken sitter bra eller går att reglera volymen på = alltid maxvolym = används som halsband. Nu är det dessutom trasigt så jag fick tag på ett Motorola H500 för bara 100 spänn! :D

Har inte provat det ingame än men det funkar med telefonen och i XMB. Håller på att installera för PC nu.

--

Säg till om ni vill lira Dead Nation eller Red Dead Redemption! Har även Uncharted 2 och annat men det spelar jag inte så mycket för tillfället :)

Jag har också fått mig ett nytt blåtandsheadset som passar till PS3an, mer exakt en MW600 Sony Ericsson.

Har både Dead Nation och RDR, så jag är väldigt gärna på att spela :D

Däremot flyttar jag till ny lägenhet, så tidigast söndag kan jag vara med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också fått mig ett nytt blåtandsheadset som passar till PS3an, mer exakt en MW600 Sony Ericsson.

Har både Dead Nation och RDR, så jag är väldigt gärna på att spela :D

Däremot flyttar jag till ny lägenhet, så tidigast söndag kan jag vara med.

Fast du kan inte fortfarande heta Ylex på PSN, väl? Senast online för tio månader sen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast du kan inte fortfarande heta Ylex på PSN, väl? Senast online för tio månader sen?

Nope, Whylex numera. Glömde login på Ylex-kontot :P

Jag jobbar 8-5, mån-fre. Annars är jag på när som helst.

Däremot har jag lyckats logga in på Ylex kontot eftersom man var tvungen att byta lösenord, så jag kan likväl använda den igen.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope, Whylex numera. Glömde login på Ylex-kontot :P

Jag jobbar 8-5, mån-fre. Annars är jag på när som helst.

Däremot har jag lyckats logga in på Ylex kontot eftersom man var tvungen att byta lösenord, så jag kan likväl använda den igen.

Ah, 8-17 måndag-fredag. En gyllene tid jag avundas ^_^ Kan inte påstå att jag haft nåt sånt schema på två år - men i höst blir det ändring! :)

Ahem. Ifall du använder Ylex eller Whylex-kontot spelar nog ingen roll alls. Det enda är om du är troféjägare och vill fortsätta på kontot med flest troféer, eller ifall du gillar det ena namnet mer än det andra :) Addar dig oavsett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, 8-17 måndag-fredag. En gyllene tid jag avundas ^_^ Kan inte påstå att jag haft nåt sånt schema på två år - men i höst blir det ändring! :)

Ahem. Ifall du använder Ylex eller Whylex-kontot spelar nog ingen roll alls. Det enda är om du är troféjägare och vill fortsätta på kontot med flest troféer, eller ifall du gillar det ena namnet mer än det andra :) Addar dig oavsett.

Nja, helt fast är det ju inte.

Jobbar som drifttekniker inom IT, så det blir ju sena kvällar om det krisar :P

Nog om det, har ju inget med PS3 å göra..

Nja, jag är inte så brydd om trofeer, men kommer jag in på Ylex så är det ju bara bra.

Har just packat upp och ställt i ordning det mesta här i lägenheten, så nu ska jag gå och skrämma igång ps3an så får vi se hur det går!

Edit:

Bara för att jag börjat försöka ta mig in på Ylex-kontot igen så kan jag inte ge upp.

Tips på hur jag kan återfå login?..

Edit 2:

Jag minns inte säkert vilken mailadress jag använde då det var ett US-konto.

Är det möjligt för er att se via min profil på Ylex?

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...