Jump to content

Senast sedda film


okka
 Share

Recommended Posts

Då är du inte bilintresserad, så enkelt är det.

FF är för hobby folk som gillar plastbilar. För det är allt det är.

Är man äns lite bilintresserad så kommer man störa sig på saker i dom filmerna, så det bästa är att bara veta att man använder en ratt när man kör bil, då får du ut njutningen ur dom filmerna.

När jag säger bilintresserad är jag intresserad av bilar och fart vilket betyder ordet bil för mig.

Jag bryr mig inte om bilen är röd, blå, rosa eller någon annan färg egentligen.

Jag gillar drifting väldigt mycket också, och jag bryr mig kanske inte ett skit om det du är intresserad.

Hur fan menar du när du säger att jag inte är bilintresserad?

Måste man få stånd så fort man ser en bil eller? Jag gillar bilar och det är ett av mina mindre intressen och då blir jag alltså bilintresserad!

Blir så jävla trött på folk som inte tål att jag har en åsikt, tycker du att den var skit, varsegod, tyck det! Det ändrar inte mig. Jag tyckte att den var bra, och jag ser den gärna många gånger till.

Snälla?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag säger bilintresserad är jag intresserad av bilar och fart vilket betyder ordet bil för mig.

Jag bryr mig inte om bilen är röd, blå, rosa eller någon annan färg egentligen.

Jag gillar drifting väldigt mycket också, och jag bryr mig kanske inte ett skit om det du är intresserad.

Hur fan menar du när du säger att jag inte är bilintresserad?

Måste man få stånd så fort man ser en bil eller? Jag gillar bilar och det är ett av mina mindre intressen och då blir jag alltså bilintresserad!

Blir så jävla trött på folk som inte tål att jag har en åsikt, tycker du att den var skit, varsegod, tyck det! Det ändrar inte mig. Jag tyckte att den var bra, och jag ser den gärna många gånger till.

Snälla?!

Du gjorde precis dig själv till åtlöje.

Blir så jävla trött på folk som inte tål att jag har en åsikt

DU tyckte den va bra, säg då inte att alla bilintresserade kommer gilla den bara för du gjorde det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åååh! Den är ju så fruktansvärt bra!! Såg den på bio, ska snart köpa den på dvd. Den är grym!!! :D

Kanske jag som har dålig smak då, för jag vet fler som tycker den är jäkligt bra. Men jag tyckte den var mest konstig, fann inget vidare bra i den, fast vissa scener var snygga och så. Annars plågade jag mig igenom sista biten :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alone in the Dark

Satte mig och kollade på denna film för att få se en Uwe Boll film för första gången. Tja.. vad säger man.. Den var så jäklans trist så jag orkade inte se klart slutet.

2/10 kan den få i betyg av mig. :mellow:

Boll boll...

Funderade på att se den men det kanske inte är någon idé, har sett att den fått dåliga betyg från andra håll också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...