Jump to content

Senast sedda film


okka
 Share

Recommended Posts

Nej jag har ej sett tvåan, men jag har en känsla av att den kommer bli sämre en ettan =/

Ok, men då behöver jag inte bry mig om den :) .

Såg förövrigt Seed of Chucky igår.

Jag vet inte om det ska vara en skräck/komedi, vi skrattade i alla fall åt den här också, speciellt när hon ramlade ner för trappen, fast vi blev lite skrämda någon gång.

Den får 5/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kollat på 3/4 av Die Hard 2. Sen insåg jag att jag har sett den så många gånger, och att jag hade bättre saker för mig vid datorn :)

I vilket fall. Jag älskar den! Har gjort det sen jag såg den för första gången. Älskar speciellt de svenska översättningarna på de något obskyra engelska svordomarna :wub: .

Betyg då? Hmm.. 10/10 är väl att ta i, men.. 8,5 får den iallafall!

8,5/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asterix och Vikingarna.

Den regerar. Den är härlig. Det är asterix. Det är Obelix. Det är vikingar. Det är ett äventyr. Det är en film. Det var billigt med ICA kundkort. Det var jag och familjen.

Asterix och Obelix lovar att göra en man av hövdingens brorson. Vikingarna tror efter ett missförstånd att fruktan gör så man kan flyga. Vikingarna kidnappar brorsonen för att han är rädd för allt och alla, så då ska han lära dom fruktan. Rolig film passande alla åldrar. OBS!!! INNEHÅLLER VÅLD!!!!

7/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...